Renegade XRS 850 -18, -19, -20, -21, -22

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 5/10/17.

  1. Pikipoika

    Pikipoika xrs renegade 850 -20, Rave re 850 -24

    Iltaa. Uudella ajettu 170km. 75% sisään ajoa jäljellä... kaasuvaste on huippu Tos 850 konees:) vertaa vanhaan 800 r. Nii ja toi nastamatto hyvä. Lisää kilsoja huomenna levillä. Huippu kelit;)
     
    M.E.A tykkää tästä.
  2. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Katottiin liikkeessä tähän kelkkaan tehtävät päivitykset, listalla ei ollut tuota moottorin tukikumia. Muut oli. Kuulemma kaikkiin -18 kelkkoihin ei sitä kumia ole vaihdettava...? Toivottava on että tämä sitten on yksi niistä.

    Vaihdoin remmiksi tuon xs821. Paikallaan oli -531 joka oli uusi ja ehdin turruuttaa n 300km. Koko kelkan luonne muuttui. En voisi nyt tyytyväisempi tuohon voimalinjaan olla (tältä erää). Kiitoksia vinkistä!:)

    Onko joku tehnyt valoille jotain? Vakiot on kuin kynttilänvalossa ajaisi. Kamtama ei myöskään kovin kehuttava.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  3. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member


    Ootko suunnannu valoja? Ovat vakiona suunnattu meleko matalalle. Paranee jo sillä mukavasti kun suuntaa oikeaan korkoon.
     
  4. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Oleppa hyvä:)
     
  5. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Joo on suunnattu. Olen käynyt silmäleikkauksessa joka heikensi hämäränäköä, pysyvästi. Tarviaa olla hyvät valot jo hämäristä alkaen = eli vähän enemmän valotehoa että valo ja varjo leikkii riittävästi. Tuo kuvio on niin leveä että syö kyllä kantaman ja tehot.
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    FB_IMG_1577112866981.jpg
    Näin pätevän näköinen lisävaloasennus tuli facen puolella vastaan. Samalla tavalla onnistuu toteuttaa Renenkin keulaan. Kovasti tekis mieli omaan laittaa. Suuntaillu oon itekkin valoja mutta on silti luvattoman huonot..
     
    Latez, vetkulilm ja Nebwy tykkäävät tästä.
  7. Pikipoika

    Pikipoika xrs renegade 850 -20, Rave re 850 -24

    Joo valot on huonot... ei oo paljo eroa pitkillä ja lyhyillä. vähä auttaa oma ledi valopaneeli.
     
  8. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Ompa aika passelin näköinen.. Lazerin joku valo näyttäs olevan..
     
  9. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Näin on. Fiksu asennus, ritilä pois ja lamppu tilalle.
     
  10. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    Joo jos lisää ytyä haluaa ja siististi niin ehottomasti tuo lazerin elite 6.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  11. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Joo, tuollainen itseasiassa on ajoporukassa yhdessä kelkassa. Tukkii tuon ritilän tuolta kohdin mutta kaipa ilmavirta silti riittänee konehuoneen jäähdytykseen. Paikka on valolle muuten kuin naputettu mutta pitäisikö olla ylempänä?
     
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Varmasti olis parempi jos ylempänä. Tuo vaa on niin siisti ja huomaamaton asennus.
     
  13. K9Pro

    K9Pro Lynx Rave RE 3500 600R 2023

    Näin tuossa raitilla pari kelkkaa, joissa oli pienet led-paneelit raiserissa kiinni. Ihan fiksun oloinen paikka, valo näyttää sinne minne sukset ja se on ylempänä kuin ajovalo. Kovin huomaamaton asennus se ei ole, mutta melkein tekisi mieli kokeilla.
     
  14. gontso

    gontso Well-Known Member

    Itse laitoin Lazerin tuohon ylös että saa valon kenttäänpäin, en alkanut piilottelemaan mihinkään IMG_20191231_165527.jpg . Äkkiähän se tuosta lähtee pois jos tarvetta esiintyy.
     
    Antsake, T-Cat, Vesukka ja 2 muut tykkäävät tästä.
  15. andyman

    andyman Well-Known Member

    M.E.A tykkää tästä.
  16. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Mielipiteitä valokuviosta. Onko maasto/endurokäyttöön soveltuva?
     
  17. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Jos ei halua tuollasta asennella, niin vahva suositus nuille BRP:n orkkis lisävaloille jotka tulee kuomun sivuille. Parantaa valotehoa abou 400%.
     
    uffe tykkää tästä.
  18. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Ei ole noista kokemusta ollenkaan. Mutta nehän on ledejä, ja monella ledillä on ongelmana kantama. Onko tietoa millaine se noissa on? Itsellä on hakusessa valo joka näyttäisi pitkälle, että erottaa vastarannan, saaret, luodot ja ehkä näkyisi rannalla oleva reittimerkkikin siellä välissä.
     
  19. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Mulla oli viime talvena nuo Brp norsunkorvaledit 2500km. Onhan ne iso parannus vakioihin ja kuvio ok. Kantama ei kuitenkaan mikään erikoinen varsinkaan hintaansa nähden. Toki siisti ja helppo bolt on asennus.
     
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Lazerissa välillä törmännyt aika matalaan kuvioon, takuuhan noilla on huima ja onhan ne parhaiten tehtyjä lisävaloja.
    @gontso asennus on minun mielestä todella hyvä.
    Minä siinä vaiheessa kun 10v sitten ekan korkean lasin vartavasten asennin kelkkaani että kun ulkonäkö on pilattu niin silloin saapi kuskikin näyttää ihan miltä vaan ja loppukelekka :D. Itse asiassa en oo ikinä välittänyt siitä mitä muut minun kelkasta ajattelee.
     
    Reverend_, gontso ja FFoxi tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua