Renegade XRS 850 -18, -19, -20, -21, -22

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 5/10/17.

  1. renegade18

    renegade18 Member

    Moro.
    Nyt ois vähän reilu 1000km kurvailtu reiskalla, aika mukava laite tämmöseen sekakäyttöön reittiä ja umpista.
    Moottori on mieleinen,alusta ihan ok jopa kovempaakin tykitykseen,jarrupateissa lähtee persettä jakamaan kun joutuu löysäämään kaasua mutta ei kauhean paha.
    Tela hyvä reitillä umpisessa tarvis enempi lappua kaippa tuo on semmonen kompromissi.
    Ajovalot on perseestä ja oon säätäny valoteho/kuvio huono vai oisko näkö heikentynyt.Ootteko keksiny juttuja valoihin?
    Sukset on vakiot jotka vaihdan .
    Eka remmillä ajoin 600km 95% reittiajoa ei hajonu pistin vararemmiksi .Viikonloppuna tuli ajettua umpista paljon ja lunta oli PALJON :) remmi kesti 100km.
    Remmin vaihdon yhteydessä poltin nyrkin kytkimeen eli oli tulikuuma kytkin. Mietin että oisko luistanu remmi vai miten se niin kuumuu...
    Mutta kaikenkaikkiaan tyytyväinen oon kelkkaan monipuolinen laite ja tehoa on:):)
     
    Viimeksi muokattu: 6/3/18
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Eli samat remmiongelmat kuin Lynskissäkin. Onko kuulunu mitään päivityksiä?
     
  3. arzka-

    arzka- Well-Known Member

    Ei ole skiidoihin vielä päivityksiä, meneeköhän lienee syksyyn..
    On nämä kestänyt paremmin kuin lynksit, pikkasen eri palikat voimansiirrossa.
     
  4. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Samat vaivat taitaa olla.. tosin itellä viel remmit kestäny 1600km
     
  5. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Miltä tuo keula vaikuttanu kun ripulimmat iskarit kuin XS koppasessa 36 vrt 40, toki pitemmät että onko tilavuudessa oikeasti juuri eroa. Vieläki vakiona 16nm mustekynäjouset?
     
  6. renegade18

    renegade18 Member

    Eipä oo päivityksiä kuulunu....
     
  7. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Näitäkin rekisteröity suomeen yli 70kpl. Ihmeen vähän tänne tarinaa tullu.
     
  8. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Oon ajanut n. 2500 km tänä talvena ja nähnyt 1-2 uus koppasta Ski-Doota. Missähän ne niitä oikein piilottelee? X-RS kiinnostais kokemuksena... Renenä tai pätkänä
     
  9. JereH

    JereH Active Member

    Omalla renegade xr-s 850:llä on ajettu nyt 3450km ilman yhtään ongelmaa ja vieläpä samalla remmillä. Viimevuoden 800 xr-s kulkee pehmoisessa hieman paremmin leveämmän ja korkeampiräpyläisen mattonsa ansiosta, mutta kyllä tälläkin pääsee, kunhan voi pitää vauhtia. Liitteenä on kuva 16 v tyttärestäni, joka nousi kelkalla rajapyykille 15 km Riksusta suoraan pohjoiseen lauantaina 31.3. runsaassa puuterissa.
    Jäätynyt rajapyykki.jpg Rajapyykin sijainti.JPG
     
    Jiiriviksi tykkää tästä.
  10. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    @JereH *Respect Isä-Tytär harrastukselle!
    Meillä mamma yrittää saada minua laskettelemaan 4 v tytön kanssa, minä taidan itse enempi koettaa kammeta tuohon suuntaan :)
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Olisko kellään suositella hyvää iskarintekijää ja jousijäykkyyksiä tähän? Siis jotain seppää jolla olis valmiina hyväksi todettu säätö kovempaan menoon. Alusta nyt vois mennä tuon xs runkosen kartoilla mutta keula varmasti vaatii erit.
     
  12. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Jarkko Tuunela
     
    vetkulilm tykkää tästä.
  13. renegade18

    renegade18 Member

    Jarno Redsven Oulusta . Redshock professional firma. Ite käytin iskarit Jarnolla,mulle simmasi telaston keppejä nimenomaan kovempaan ajoon ja kyllä toimii alkuperäiset jouset paikalla , keulaan vois ehkä jämymmät jouset laittaa joskus.
     
    KTM450 tykkää tästä.
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Redshocks teki mulle edelliseen xs runkoseen ja hyvä se kyllä oli. Keulassa oli 24nm jouset.
     
    KTM450 tykkää tästä.
  15. Jiiriviksi

    Jiiriviksi Well-Known Member

    7tech suspension Joensuusta, teki minulle XR-S:n hyväksi.
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Se olis pitkä kesä edessä.. Kokomusta 850 Xrs tilattu;)
     
    juketsu, Arsi, Hemikoo ja 8 muut tykkäävät tästä.
  17. renegade18

    renegade18 Member

    Paljonko joutui välistään ? Vai ostitko suoralla. Ja onko valtion salaisuus?
     
  18. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Suoralla kaupalla.
     
  19. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Sitä kun aikansa asiaa pyöritteli niin Renen tilaus peruttu ja tilaukseen menikin Re 850 -19.
     
  20. K.J.P

    K.J.P Xterrain 850 Re -23, Rave Re600r -19

    Mikä sai pään kääntymään loppujen lopuksi lynssiin ja vielä pätkään?
     

Suosittele tätä sivua