Revin suksien päivitys

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä JiiPee82, 17/12/17.

  1. JiiPee82

    JiiPee82 Well-Known Member

    Terse.

    Mulla on -04 MXZ jossa on nuo katamaraanisukset. Tässä parin lenkin jälkeen on käynyt selväksi että eivät juuri tykkää ainakaan pehmeällä kääntyä. Itsellä ajo kyllä pääosin onkin vähillä lumilla ja kovilla pohjilla ajoa, mutta paraneeko kelkka yhtään noilla uudemman mallin (-08) suksilla? Niitä näyttäis saavan halvalla.
     
  2. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Varmaan kannattaa suoraan miettiä blade, xtx, xcs jne suksia. Ei ne uudemmatkaan ole juuri sen kummemmat. Tuolta varustepuolen suksikeskustelusta irtoaa aika paljon tietoa.
     
  3. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Bladet tai PP höylättynä, jos hintaa miettii. Voin kyllä myydä sulle -10 vuoden 5.7 Pilotit kun bladet tulee itselle alle jos haluat kokeilla, paremmathan pilotit on kuin nuo marakatit mutta kyllä osin puskemisen ja osin sukeltelun takia menee mulla vaihtoon.
     
  4. Rev2

    Rev2 X-RS 600R E-TEC 2020

    Onko porukalla kokemusta Blade XC suksista, nyt ois suksien päivityksen hetki ja mietin Blade ja Blade XC väliltä, kummanko kannattaisi valita. Pulkkana -14 X-RS.
     
  5. Freeraider

    Freeraider Xterrain -20 kasiviiskymppi rotaxilla

    Vaihdoin samanlaiseen pollen gripperit. On hyvät.
     
  6. J.I.J.

    J.I.J. BD3700RE 3900GL REV X-RS

    Minulla oli ensin Powder Prot joista en tykänny yhtään.
    Sitten Bladet jokka oli kyllä paremmat kuin PP:t.
    Nyt tallilla odottaa asennusta tälle kaudelle Gripperit.
    Meinas vaan olla kova homma löytää nuo Gripperit.
    Tuntuu olevan aika suosittu ja kysytty suksi.
     
  7. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    SLP SLT-sukset on toimineet revissä reittiajossa ja eivät ole niin ottavat kuin Powderit.
    Jos ei kääntyvyys pehmessä riitä niin ulkokantin höyläys ja tarvittaessa Totaltekin Utility ohjausraudaksi.
     
  8. Rev2

    Rev2 X-RS 600R E-TEC 2020

    Edeltävässä kelkassa oli Powderit alla ja en voi kyllä muuta todeta kuin aivan kamalat sukset vaikka olivatkin höylätyt. Osaisko joku kertoa, mitä eroa nuiden normi Blade ja XC:n osalta on? onko yhtä kevyet ajaa?
     

Suosittele tätä sivua