Revin viat

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä tompa, 28/10/06.

  1. Doo Juu

    Doo Juu SKI-DOO REV MXZ X 600SDI 2005

    Prkl.
    Penkki revennyt takaosasta, saumasta.
    Onko muilla samanlaista onkelmaa ollut  ??? ???
     
  2. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    ei oo revenny penkki itessään mutta sauma pettäny penkin pohjamuovista.
     
  3. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Mitä se EMS vai mikäsoli valo merkittee Sdi:ssä? ja miksikä se alakaa herkästi vilikkumaan? Olen tässä lueskellu niin melekein jokaisessa sdi vehkeessä vilikahtelee.
     
  4. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Kyllä se keulan korkeusero on enemmän ku 20mm ennemminkin 2 tuumaa :) klik --> http://www.kelkkalehti.com/kelkkagalleria/index.php?cat=10004 Tuolta ennen ja jälkeen kuvat. Iskarien pituus ero on ehkä se 20mm :) Nuissa kuvissa vielä mulla noi lyhemmät ovat aika kireellä jousen esijännityksen suhteen...kun taas pidemmät ovat niin löysällä että, jousi juuri pysyy paikallaan keulan ollessa ilmassa :D Ja ei se esijännityksen kiristys paranna nuita lyhkäsiä keppejä juurikaan, kokeiltu on :/ Mulla olis tollaset pidemmät kepit myynnissä mutta eräs sälli ne sunnuntaina ostanee...

    T: JiiKoo Rovaniemi
     
  5. Jarzii

    Jarzii jahka vielä joku päivä

    Eikö se oo niinku Moottorin- ja ohjauselektroniikan toimintahäiriö.. Eli todennäköisesti anturivika.. aika yleinen on se änkkärin kyljessä oleva anturi aiheuttamaan tämän ongelman... Mulla oli syksyllä sama ongelma. Ensiapuna toimi ku käytti D.E.S.S:n (tappokatkasijan) irti pari minuuttia, mutta valo rupes palamaan aina reilun puolen tunnin ajon jälkeen uudestaan.. Sitte loppu ku vaihon tuon ko.anturin
     
  6. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=22213.0

    Jatkossa yleismaailmalliset kysymykset tonne, siivoilin hieman tätä topikkia ^
     
  7. Taimi

    Taimi New Member

    Mitäs ihmiset on mieltä että kannattaisko hankiii revi ekaks kelkaks silleen että sillä ajais vuoden kaks?
     
  8. Taimi

    Taimi New Member

    ja nyt siis puhun -06 mallista johon on vaihettu etupukki
     
  9. slater

    slater pimpattu nytro

    Itellä 500 ss malli. Toimii kun kello ja syö vähän. Keula matala, no joo. Ei ole menoa haitannu. Ainut - on hengetön etupukin iskari ja liukujen kulutus etummaisten tukirullien kohalta ja ja AJO ASENTO. Ite korotin penkkiä 8 senttiä ja sarvia 2 tuumaa. Sitten ei oo puutunu jalat.
     
  10. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Mistäs se muuten johtuu kun mullakin syö liukuja siitä rullien kahta puolen?Oon koittanut kiristää mattoa ja löysätä eikä oleellista muutosta?Ja kyllä liuut jäähdytystä on saanut ku ei oo paljo muuta ku lapissa ajettu.Outo juttu mut aikas yleinen vika mitä oon kuullu.Onko jollain apuja asiaan.
     
  11. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Lisää rullia alustaan, vanhemmissa Reveissähän oli kahdet "eturenkaat" alustassa ja niissä kuuluu liu`ut kestävän paremmin :) Tai toisaalta lisärullien hinnalla kyllä taitaa saada paritkin liuvvut ::)
     
  12. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Just pitänee koittaa jos vaikka lisäpyörät auttas.Hinnasta ei oo tietoo mut eiköhän se selviä.Hinnasta viis mut kivahan se olis jos liuut kestäs ees pari tuhatta km.Tutkin matonki ja ei siel ollu mitään mikä olis liukujen päälle käynyt mut eiköhän se siitä..kiitoksia neuvoista :)
     
  13. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Kuluuhan ne liuvut aina jostain kohtaa loppuun.. onko ne ihan hetkessä hävinny?

    Omalla ajettu nyt n. 3000km samoilla liuvuilla eikä ole vielä lopussa, rullien kohalta kulunu enemmän mutta ei tuo minusta paha rasti ole jos ne kerta vuoteen uusii, maksaa kuitenki sen 30e pari
     
  14. Ismo

    Ismo M1100T Summit800

    Mulla ei ole "ylimääräisiä" pyöriä telastossa ollenkaan ja liuvut kesti kunnes ajoin keväällä pirun kovalla hangella ???
    Telasto on kyllä summitissa erilainen, mutta sama iskari/jousi etupukissa kuin pätkässä, eikä 51 mm harja telassa ainakaan luulis vähentävän kulumista....

    Multa muuten saa nuita pyöriä 25 e hintaan kiinnikkeineen ;)
     
  15. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Älä hyvä mies myy nuita renkuloita kuitenki keväällä polttelee lähteä ajamaan ja väännät takasin ;D
     
  16. slater

    slater pimpattu nytro

    Vituttaa vaihtaa niitä kiskoja tonnin välein, viime kaudella ajoin 3000 km.
     
  17. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    onko telan soljet missä kunnossa?
     
  18. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Joopa,samaa mieltä Antsan kans,mut oon tutkinu telan solkia ja minusta ne on kunnossa.Ei vääntyneet eikä niis oo mitään paskaa mikä söis liukuja.Mutta eihän me lannistunta vaan met lisätään pyöriä ja tehdään kestotilaus liuuille niin kyllä se siitä.Ja ainahan harrastaminen maksaa.Sitte ku on kaapit täynnä liukuja niin voi huoletta ajella vaik kuinka hiekotettuja reittejä ja jäisiä paanoja. ;D
     
  19. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Mulla on kyllä liu'ut kestäny ihmeesti; aina aiemmin ne on pitäny vaihtaa n. 2-3 tkm:n välein,
    mutta nyt Renellä olen ajanu samoilla alkuperäisliu'uilla jo 9 tkm, eikä ne ole mistään
    kohtaa kuluneet edes puoliväliin. No, ei valiteta! :)
     
  20. Jarzii

    Jarzii jahka vielä joku päivä

    Onko tuolla solkien määrällä telassa mitään merkitystä, että onko niitä joka reikien välissä vai joka kolmannessa. Jos asiaa katsotaan esim: läpivetävien pyörien kannalta, liukujen kulumisen ja liukujen luistamisen kannalta?
     

Suosittele tätä sivua