RR

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä FU, 21/3/08.

  1. FU

    FU Well-Known Member

    AUTTEKKAA! ig600RR pakarin ja sylinterin väli vuotaa, sillä väli on syytänyt karstaa/liannut sylinterin.Olen vaihtanut uudet tiivisteet ja silti sama ilmiö! Mikä on pulttien momentti ja kuinka huolestunut täytyy olla tuosta vuoto hommelista.
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Aika yleistähän tuo on joka vehkeessä et vuotavat. Mut laitappa silikoniliimaa molemminpuolin tiivistettä ja sit paikoilleen niin pitäis lopettaa.

    Vaikka sanovat et noi ihan normi moottorisilikonit ei kestä pakosarjantiivisteissä niin aina olen niihin laittanu ja hyvin on kestäny niin kelkoissa kuin autoissakin. Tietenki jos sattuu olemaan jotain 650+ astetta kestävää niin laittaa sit sitä mut ite käytän ihan normi max 350asteeseen tarkoitettua.
     
  3. FU

    FU Well-Known Member

    Kiitoksia vinkistä! Minä kyllä laitoin jo crc:een valmistamaa pakoputken korjaus tahnaa,joka laajenee sitten lämmetessään.Levittelin sitä molemmin puolin tiivistettä pienen kerroksen,mut silti vuotaa!Jos kirrais pultteja vielä ,mutta siinäkin piilee vaara kun ei tiedä momenttia.
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Ja kun kerran kiristät liikaa, niin että laippa taipuu, niin sen jälkeen se ei ainakaan pidä.. Toki, jos käytät sitä irti, niin katso ettei oo jo mutkalla. Jos on, niin viilaile (tai rälläköi) pulttien kohdalle hieman kevennystä sinne tiivisteen puolelle. niin että laippa painaa tiivistettä siitä aukon ympäriltä, eikä parin sentin päästä pultin kohdalta.
     
  5. puuhullu

    puuhullu POLARIS IQ 600 -07, lynx extrin 550,ac 500 APV -01

        tuo hommeli toimi ainaki mulla sotkee melkolailla konehuoneen ku vuotaa pakosarja :D
     

Suosittele tätä sivua