RS Rage -06

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Vieras, 15/1/06.

  1. Vieras

    Vieras Commander

    Löytyykö keneltäkään kyseistä laitetta?Käyttökokemuksia kaipaisin...Messuilla tuli otettua kuivatyypit ja istui mukavasti käteen,sopisi varmaan hyvin reippaaseen retkeilyyn ???
    Kukaan nähnyt myynnissä missään?Tuntuis olevan hiukan väliinputoaja tuo malli,vai eikö se kiinnosta ketään :-[ BB:tä kyllä mainostetaan....
     
  2. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Kajaanissa ainakin on myytävänä.
    Kiinnostaisi kovastikin jos ei tarvisi euroja laskea :(
     
  3. Reima

    Reima Well-Known Member

    -06:sta ei ole kokemusta, mutta -05:sta löytyy. Tuntuu tosiaan olevan jonkinlainen väliinputoaja, ei niitä näy juurikaan liikenteessä Ei se mikään crossikelkka ole, mutta sopii hyvin reippaaseen retkeilyyn. Ja pääsee sillä umpisessakin yllättävän hyvin.
     
  4. Vieras

    Vieras Commander

    Eikä noita paljon näy käytettynäkään.Liekkö kovin montaa edes myyty?Tai on liian hyvä ::)Tuo uusin versio kyllä himottas kovasti,mutta se hinta :'(
    Hempat ostaa kelkkoja kuin leipää ja ite en edes uskalla laskea kuinka paljon ne oikeasti maksaa(siis markoissa)Juu,juu,tiedetään eurot on jo käytössä ja köyhät vikisee..
    Ja se kulutus myös kiinnostais,en viittis syöttää kelkkalle niitä voisarvia ;D
     
  5. Reima

    Reima Well-Known Member

    Kelkkapalstalla on pari vilahtanut. Ilmeisesti mennyt nopeasti kaupaksi, kun eivät siellä kauna viihtyneet.

    Mulla se on mennyt 15 litran pintaan sadalle, vaikka olis ajellut reippaamminkin.

    -06:ssa lienee parempi alusta, muutenhan se on sama kuin -05.
     
  6. Kake3

    Kake3 Well-Known Member

    -05 Ragen alusta oli se sama, joka Yamahassa on ollut iät ja ajat. Eli museotavaraa tamän päivän näkökulmasta. -06-malliin alusta uusittiin monoksi.
     
  7. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    170 kilsaa uutukaisella takana sisäänajoa :)
    Täytyy tutkia säätöjä kunhan vähän lauhtuu, nostattaa suksia liikaa.
    Polttoainetta mennyt mittarin mukaan 1/2 tankkia.
    Monoalustan "kolahtelu" hieman hämmentää, mutta se on kait ominaisuus. Liekö joku yrittänyt vaimentaa.
     
  8. Vieras

    Vieras Commander

    Lopetit sitten eurojen laskemisen.... ::) Onneksi olkoon
     
  9. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    Ite olin vähän että 'wtf' kun luin tuota tämän topikin toista viestiä ja äijällä itellä -06 rage ;D
     
  10. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Jep, joskus se on päätös tehtävä ja pistettävä eurot menemään ;)
    Tuo profiilin muuttaminen tosiaan saattaa aiheuttaa hämmennystä vanhemmissa viesteissä ???
     
  11. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Oli pohjoisen reissulla kuoriutunut pinnat takapukin jälkeisistä pyöristä ???
    Onko kellään ilmennyt vastaavaa?

    Bad boyssa ilmeisesti ollut ongelmaa kanssa pyörien kanssa.

    Täytynee kysellä saako takuuseen uudet pyörät. ???
     
  12. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Takuuseen menee! Laita ne kokomuovipyörät tilalle, niin kestää. Mulla ehti hajota niitä liukurunkojen sisäpuolella olevia KUMIpintaisia pyöriä 8 kpl ennenkuin sain kokomuovipyärät. ("paras" saavutus uudet pyörät sököt alle 20 km ajon jälkeen, jääpätkät tuntuivat olevan niille myrkkyä...)
     
  13. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Kävin liikkeessä käydessäni istuskelemassa uuden Rage Gt:n päällä ja huomasin kaasukahvan viereen ilmestyneen uuden painikkeen jossa torven kuva.
    Onko näitä tööttejä muissakin malleissa, minä en ainakaan ole aikaisemmin nähnyt?
     
  14. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Jep... laki vaatii sellaisen... Näihin -07 asentelevat niitä....Ei mulla -06 oo torvee.....
     

Suosittele tätä sivua