RS vahvikkeet?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 26/4/10.

  1. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: RS vahvikkeet?

    joo ihan jees on kestäny muuten mutta astinlaudat tuntus olevan itellä aika pehmiää tavaraa.

    ..ja ettei jokasen tarvi erikseen sanoa että "mulla ainaki on suorat" niin mulla on vääntyny siksi ku en ossaa ajjaa ja oon lihava ;D

    ja nyt onki komia homma ku tuohon tötteröön ei saa minkäänlaisia vahvikkeita sahaamatta mattoa? lyön ne tilatut kulmat päällypuolelle :D
    kiitoksia unpille kuvista ! selkeytti kummasti hommia.
     
  2. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: RS vahvikkeet?

    Kyl noi ois aika ehdottomat jos yhtää patikkoa päästelee. Nimittäi ilman noita vahvikkeita astinlauta elää aika perhanan paljo ja ajansaatossa nitkuttaa ton väkkyrän irti rungosta mikä tulee jalkakotelon ylite telatunneliin kiinni. Ja oikeelta puolelta hajoaa yleensä ;D

    löyty tälläne kuva, tuolta yläpäästä repee
    [​IMG]

    Jossai olin näkevinää sellaset vahvikkeet jotka tulee astinlautojen päälle, ja oli sopivat reiät xp runkosen astinlaudoille. Pitääpä vielä koittaa kaivella. Ja lisäks tunget sinne reunoihi vaikka harjaterästä ;D
     
  3. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: RS vahvikkeet?

    Laita L-vahvike sille etupukin kohdalle, pikku virittelyt yläpäähän jotta matto mahtuu. Haet alumiini huonekaluputkea kantikasta ja vedät astinlaudan alapuolelle koko matkalle( ei nuita nysiä jota marmoritiskiltä myyvät saat vastaavaa tavaraa 3m noin kympillä), jäykistää, mutta antaa sopivasti myöten eli palaa alkuperäseen muotoonsa ääri asennosta koska on yhtenäinen putki. Näyttä siltä, että nuo lyhyet tuet kyllä vahvistaa, mutta taitos tulee putken pään kohdalle ja se ei palaudu ilman vasaraa. Sitten se tuki, joka tuli kymppivuosimalliin astinlaudan päälle vahvistaa siltä kohtaa johon ei mahdu taaempi/keskimmäinen L-vahvike.
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: RS vahvikkeet?

    mulle viisaammat kehu että ees kisamiehillä ei mee astinlauat pussille vaikka ei ois vahvikkeita?
     
  5. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: RS vahvikkeet?

    enpä oo kyl nähny yhtää pussille mennyttä mut tiiän kaks tapausta et on lähteny toi oik. jalkakotelon ylittävä putki rungosta irti.. mä + pemppa. vai onko se vaa tää etelän kirous ???
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: RS vahvikkeet?

    Se varmaan nuo kisaukkelit ossaa hypätä kunnolla alastuloihin eikä paukuttele vastikseen, varmaan osa syy pussittomuuteen
     
  7. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: RS vahvikkeet?

    sekä harva kisamies painaa yli sata kiloa ???

    Ensimmäisiä reissuja ja piti oikoa,sen jälkeen laitoin vahvikkeen
     
  8. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: RS vahvikkeet?

    Totta tuoki
     
  9. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Vs: RS vahvikkeet?

    Mulla on itellä astinlautojen päälle tulevat vahvikkeet. Nuilla ei kyllä tee oikein mitään ku on niin pirun ohkasta tavaraa, mutta tulipa tilattua yhen Jenkkilän tilauksen yhteyvessä ku ei ollu kalliit(40$ pari). Nuitten lisäksi mulla on alumiini u-listat astinlautojen alla jokka on jotaki puoli metriä pitkät eikä nuistakaan ole oikein sanottavaa hyötyä. Toimivimmat taitaa olla justiin nuo Rs:n kulmarauat.
     
  10. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: RS vahvikkeet?

    multa saa ostaa semmoset !! tarvikko?

    joo, aika harvoin silti summitilla ajan radalla.
    pitää liimata jotku kulmaraudat siihe ulkolaitaan ni eikhän se pysy kuosissa ja jättää vaikka parit makkaraperunat syömättä syksyllä ;D
     
  11. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: RS vahvikkeet?

    Kyllä se lähinnä puuttuvaa ajotaitoa on.. ;)..ite osasin kiertää tuonki paikan:

    http://i39.tinypic.com/123pbu0.jpg

    Terveiset vaan täältä maunusjokke fanitusklubista
     
  12. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Vs: RS vahvikkeet?

    Toinen lihava mauri tere.

    Mulla on kaikki rs:n vahvikkeet rungossa ja mattona oli ekan talaven se leviä matto.
    Kyllä se sielä mahtuu pyörimään ku pikkusen rälläköi niitä tukia ohuemmiksi ylähältä.

    Ei muutako tilaat ne L- raudat 4 kpl ja niiden väliin ne alupätkät 2 kpl ja eiku rasvaimuun niin alkaa astimet pysymään suorina.
     
  13. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: RS vahvikkeet?

    sain ne tänää kätöseen ni mitä jos ajan rälläkällä sen korkian osan poies ja hitsuutan latan tilalle, totta se sillonki tukee ?

    Tuossa ei kyllä joustanu mikään muu ku alaselkä ;D
     
  14. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: RS vahvikkeet?

    No eikai se tuo maununenkaan painanu viime näkemällä enempää ku kuivan kesän orava? Vai onko se lihonu 50kiloa sitte viime näkemän? ;D

    Vai oliko täsä niinku puhetta ihan yleisesti kelkkailijoista...? ;)
     
  15. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: RS vahvikkeet?

    Eipä ole mullakana vastapatteihin ajettu, ja siitä huolimtta on kumpiki astinlauta montulla. Ja vielä RS kyseessä... niin että auttaako ne
    RS vahvikkeet sit lopulta. Vaan ei ole tuossa Lynessä samat vahvikepalat ku Doossa. Ainaki se pitkittäinen alumiini puuttuu.
     
  16. rampe

    rampe F800

  17. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: RS vahvikkeet?

    518326466
    tolla numerolla marmoritiskiltä
     
  18. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: RS vahvikkeet?


    hinta 27e marmoooritiskillä... ;D
     
  19. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: RS vahvikkeet?

    hoi !

    mimmone vetoakseli on RS:ssä vrt siviilimalli? Minkäkokoset vetopyörät?

    kattelin vaan että 300e maksaa koko akseli uutena, sisältänee myös vetopyörät?
     
  20. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: RS vahvikkeet?

    ihan perus ööööö... onkos tossa nyt 9 piikkiä?! ja päässä (akselin sisäpuolella) kierteet luistoratasta varten.
     

Suosittele tätä sivua