Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Minä kerran selvitin asiaa ja minulle selvitettiin että täytyy olla märkäkytkimen öljy koska siellä on joku starttimoottoriin liittyvä kitkakytkinhässäkkä siellä koneessa. Tästä en osaa selvittää sen paremmin joten joku varmaan tietää asiasta paremmin. Lubea olen itse käyttänyt kun eisiinä juuri säästä vaikka käyttää mitä tahansa paremman luokan öljyä..
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Onko kokemuksia kakkosvariaattorin liukunastoista. Tarvikkeena noin 2 ekeä kipale. Tiskiltä 22 ekeä kappale... Eli kestääkö tuo tarvike nasta. Jammun oma hinta aivan tolkuton
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Tarvikenasta saattaa olla mitoitukseltaan hieman eri, itse kokeilin snopro nastoja ja olivat niin väljät että piti laittaa liimalla kiinni reikiinsä.
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Minulla oli alkupräiset nastat paikollaan 14 000 km ja olivat kuluneet noin millin. Vaihdoin tilalle tarvikenastat. Ensimmäinen satsi oli murentunut 350 km reissun aikana ja toinen satsi mureni 400 km reissun aikana. Lopulta piti uskoa ja ostaa alkuperäiset ja ne ovat kestäneet jo 4000 km.
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Wartsuun telaston jatkot ja sokosti-matto tilattu eli 365 jatkuu 384 / 38 harjalla. Vieläköhän lyöp tyhjää ? 2X
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Mitenkäs aattelit liukurungot vahvistella. Voip olla reittiajossa aikas lujilla.
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Kyllä se sokosti ainaki lyö tyhjää, ei oo ihan pitävimpiä mattoja, tourinkiin ok. 44 niin on pehmeälläki pitoja tai joku muu 38 (powdermax?).
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Kuparisia pakosarjan tiivisterinkuloita 8kpl jäljellä. Kannattaa toimia ken haluaa...
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Eipä oo tiivisteitä menny mutta onko muilla ollu ropleemia warren akkukaapelin irtoamisen kanssa mulla lähti viimetalvena 2 kertaa irti ja rupes mukavasti rökeltää ei pysyny vaikka muka oikein pistin kireelle :-\ on vaan nii v mäine irrottaa kaasarin kurkut ja saada vielä takas paikallee.
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Ei ole ollut kaapelin kanssa ongelmia, mutta oletko kokeillut jotain lukitetta siihen? On vaan kyllä pahassa paikassa tuo warren akku ja öljysuodatin. Saapi päivän varata aikaa kun alkaa huoltamaan ja samalla kannattaa vaihtaa kaikki tarpeellinen... No onneksi vielä ehtii ennen lumia
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU ketjukoppaa irrottamassa niin mikäköhän kanittaa ku ei irtoo ???? tulee ulos n.25mm ja jämähtää.. Onko se niin tiukka sovite akselilla vai pitskö tulla iha käsipelillä??? :
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Tulee ihan käsipelillä.... Olettaisin että vaihteensiirtäjän haarukka panttaa. Hiukkasen kun heilutelet ja siiirtäjää myös, niin sylissä on
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Mulla kanittaa kans siitä akselista, tulee aina nitkuttamalla ja samalla vetämällä. Muista myös ottaa pakin vivusto irti.
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Kertokaa nyt kokeneemmat miten sähkösäätösen iskarin päästä saa solenoidin irti. Painamalla se mun mielestä siihen vaan on laitettu. Loppuuko multa voima vai tekniikka? Pakoputken kilinät ja pörinät selvis. Änärin lämpösuojasta oli puolet pistehitseistä auennut, no sehän helisi kivasti. Pakosarjassa mulla oli koesarjan kuparitiivisteet jotka oli vähän turhan kapeat. Laitoin uudet leveämmät ja vielä otin niistä klemmarin holkeista pari milliä pois että varmaan kirraa. Nyt käy taas nätisti
Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU Lähti se solenoidi lopulta. En tiedä miten virallisesti irrotetaan mutta mä vedin väkisin sen "hatun" irti niin pääs ottaan lukituksen auki. Nyt pelaa taas säätö. Mites ootte sen johdon laittaneet? Kannattaako sitä liitinmoskulaa laittaa ollenkaan? Liikkeessä olivat ainakin juottaneet johdot yhteen ja vetäneet kutistesukan päälle. Ei varmaan olis niin herkkä hajoamaan?