Sallaan Miittinki ??????

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä make91, 2/1/09.

  1. make91

    make91 Well-Known Member

    en mää kyl ees tosipuheessa tiiä mut tuskinpa vaan :D
     
  2. make91

    make91 Well-Known Member

    huutakaa hep jotka on lähösä huomena sallasta ::)
     
  3. Mara

    Mara Rev life

    hep
     
  4. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    hep ja lurppaki tuola huutelee hep ;D
     
  5. make91

    make91 Well-Known Member

    tuleeko kempasta tai muualta ketään ???
     
  6. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    nii huomen aamulla kello 10.00 sallan tb:llä kokö ::)
     
  7. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    kempasta tullaa kai..
     
  8. make91

    make91 Well-Known Member

    kuinka monta tulosa :p
     
  9. Mara

    Mara Rev life

    kyllä! toivottavasti mulle tulee huomen aamulla palkka että pääsen reisuun ku ei oo rahaa.. vi**u ku ois pitäny jo perjantaina tulla :mad:
     
  10. make91

    make91 Well-Known Member

    jos täältä sallasta ei tarttaa muutaku minä ^hanninen^ ja lurppa jää reissu tekemättä jos mara ei saa massia :-X
     
  11. Mara

    Mara Rev life

    lainakkaa mulle kuuskymppiä ;D no juu eiköhän se tule aamulla.
     
  12. Mara

    Mara Rev life

    tulkaa käymään aamulla joskus 9 pintään täällä foorumilla nii seleviää pääsenkö lähtemään.

    oliko pojat tuossa 7 aikaan kelkoilla liikkeellä? 2 samanlaista indy pollea käänty minun eestä tuohon linjalle tuossa tieliikennelaitoksen alapuolella ku olin tulossa kelloselästä.
     
  13. make91

    make91 Well-Known Member

    joo minä ja lurppa oltiin liikenteessä aluksi vaan että ei se mara varmaan ollu mutta olit sittenki :D
     
  14. Mara

    Mara Rev life

    joo arvasin että olitta te, meinasin perään lähteä ;D olokaapa aamulla kuulolla nii tehää sotasuunnitelma ;)
     
  15. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    No minä olen tulossa ainakin, ja enköhän tuon jakelinkin saa mukaan.. katotaan sitten muita ketä tulee
     
  16. Mara

    Mara Rev life

    joo on tullu rahaa. klo 10 seolle. pitäskö se yrittää sattua samaan aikaan sinne suomulle näitten kemijärven sankareiden nii paisteltas siellä makkaraa ym..
     
  17. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    sopiihan se
     
  18. Mara

    Mara Rev life

    olipa vain mukava reissu vaikka olikin vähän vastoinkäymisiä! nyt on ihan poikki, alko makiasti ramaseen ku söi ja kävi saunassa. en jouda huomenna enää kelkkaileen ku pitää olla jo päivällä rovaniemellä. joku toinen kerta sitten! on se vaan kumma miten tuo rmk vie sitä löpöä.. 140km 45L pensaa :-X hannisen puhku puolet vähempi!  :eek:
     
  19. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    no harmi ku et jouva enää sitten huomena :-\ ihan heti tuota reissua en uusiksi ota ;D
     
  20. Mara

    Mara Rev life

    miten nii.. tuolahan kävis vaikka joka viikonloppu ;D ;D jos vaan pensa riittäs kotia asti ;)
     

Suosittele tätä sivua