Sinisalo - Rukka 2018 varusteet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 12/10/17.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Näkyy olevan aiheeseen liittyvä kilpailu antisosiaalisessamediassa.

    https://www.facebook.com/SinisaloMo...227672841617/1715349818496053/?type=3&theater

    Täällä puolestaan näkyis olevan kuvasto 2018-mallistosta. Paljon on tullu tälläkin merkillä uudistuksia. Ite sain mahdollisuuden testailla näitä tuossa keväällä ja on kyllä positiiviset fiilikset mielessä. Todella hyvin toimivia vaatteita hyvillä yksityiskohdilla. Pakko nostaa iso peukku kotimaiselle valmistajalle!

    http://view.24mags.com/mobilev/d292e84c53d3817c181e26ac4b3f9402#/page=1
     
  2. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Rukan ajotakki Vm.-92 edelleen käytössä...käy kesällä ja talvella ja
    näin pakkasruskallakin.
     

    Lisätyt liitteet:

  3. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Sinisalohan on ollut viimeiset 10 vuotta täyttä paskaa mutta 2 talvea olen ajanut Rukan kuoritakilla ja housuilla ja todella tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen kun messuilta ylivuotisena ostanut. Ensimmäinen takki meni kolarissa rikki kun matto kuori selästä koko takin mutta vielä viime messuilla oli samaa mallia jäljellä ja heti tartuin tarjoukseen.
     
  4. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Mie jo luulin että doodoodöö haukkuu rukanki aivan paskaksi ko ei saumat kestä ja kangas hapristuu tuuleen ja hieltäki haisee... Muttai ei! Sinisalosta olen samaa mieltä, niissä menee rahat hukkaan! Ko ostat yhen klimin niin sen kestoon ja mukavuuteen saa ostaa 5 sinisaloa, ei jatkoon.
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Niin no

    Näissä on kyllä ajat muuttunu melko reippaasti. Mulla oli oikeastaan koko viime talven käytössä tuollanen Snowx-haalari ja PowderX puku. Mitään ei menny rikki koko aikana. Kangas tuntuu todella lujalta kaikki vetoketjut jne on pysyny kasassa.
    Eli kehitystä on tehty melko hurjasti. Meikää nämä vaatteet vakuutti siinä määrin että alkavalle kaudella tulee samanmoiset käyttöön (ekat Sinisalot sitten vuoden 2007 mulla pitkä-aikaisessa käytössä). Mun käyttöön just sopivia vermeitä. Kuoripuku, mutta pitää todella hyvin tuulta. Perseessä ja polvissa on todella hyvät lämmikkeet, jotka puuttuu lähes järkiään noiden isojen merkkien vermeistä. Kyllä mieki jouduin melko paljon tekeen hämmästelyä ku keväällä totesin päässäni että Sinisalon haalari on todennäköisesti teknisesti parempi kuin monet muut, ja istuvuus on omaan makuun kun ei ole sellanen lökäpyksyversio.

    Mutta Rukkahan on luotettavuudessa, toimivuudessa sekä istuvuudessa aivan omassa luokassaan. Mulla on noita Rukan vaatteita ollu melko paljon tässä vuosien varrella, ja siinä on tasan ja ainoa merkki, jonka vaatteista en ole normikäytöllä saanu mitään rikki. Pakkaskäytössä mulla on pelkästään Rukan Goretexia, etenki housuosastolla. Myös tuo ohuempi kuoritakki on kyllä aivan loistava. Sellanen mulla on toiminu prätkäkäytössä, kelkkaillessa ja näin syksysin se on mulla ihan arkitakkina.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mulla on ollut jo vuosia käytössä kovilla pakkasilla sinisalon extreme. Senkin piti olla huonoa laatua, mutta ainakin näin harraste käytössä kestänyt hyvin. Siinä on myös eristeet polvissa ja perseestä mikä on kyllä tosi hyvä juttu. Melko pitkään voi istua lumihangessa ennen kuin alkaa kylmä tuntumaan läpi. Eikä jäädy polvet ajaessa. Se on kyllä niin lämmin ettei sitä kovassa ajossa voi käyttää, mutta pilkillä ja jossain missä ei paljon hikoilla. Hylje taitaa tehdä nykyään samaa haalaria, mutta pitäis olla vieläkin parempi.
     

Suosittele tätä sivua