SKI-DOO 2016

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Viikinki, 16/2/15.

  1. -Tonde-

    -Tonde- Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2016

    Nytkun sanoit, niin näin mulla:

    [​IMG]
     
  2. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Vs: SKI-DOO 2016

    Tuohan voi olla vielä korjattavissa mutta omassa on vähän rajummin lähtenyt lahoamaan. Olikohan joku 1500 km ajettu kun huomasin.

    [​IMG]

     
  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    Joo niinhän tuo on revenny. Parikin ompeletta ja 1500km ajettu xrs rene.
     
  4. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2016

    omassa repes heti samanlailla,penkki on laitettu tehtaalla toisesta etureunasta vähän liian tiukalle.laittoivat paikallisella korjaamolla uuden ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmaa
     
  5. Lumisiipi

    Lumisiipi Lynx Boondocker 3900

    Vs: SKI-DOO 2016

    Oliko mattoja enemmänkin venytelty tänä vuonna, Backcountry mielestäni venyi myös 3500 -> 3700.

    Kiinnostaisi tietää miten tuo maton venyminen vaikutti bäkkärin ajo-ominaisuuksiin. Luulisi että maastossa koheni huimasti mutta reitillä putosi jotain särmää...
     
  6. Vane38fin

    Vane38fin Member

    Vs: SKI-DOO 2016

    Nyt on säädöt kohillaan, kiitos Jarkon. Rautavaaran reitillä tänään paukutettu oikein urakalla. :)
     
  7. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Onkos -16 MXZ XRSsien omistajat vahvistelleet ajokkejaan miten? Esimerkiksi toinen mänttiremmi (Iron Dogissa taitaa olla 2, rs:ssä vissiin 3), etupukin iskarin ala-akselille tuki rs mallista, liukurungon vahvikkeet, keulaan s-moduulin vahvikkeita? Vai tarviaako noista yleensäkään mitään reippaaseen reittiajoon? Entä onkohan näihin mitään tehdasasetusta/lähtökohtaa klikkeriasetuksille/esijännityksille?

    nimim. tuli vaihdettua RE tämmöiseen XRS:sään ja hieman pihalla vielä ski doon sielunelämästä...
     
  8. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Itsellä ihan perinteiset terästykset tässäkin pulkassa...RS:n tyyliset teräsvahvikkeet eturungolle, teräsakseleita telastossa, teräsvahvikkeet liukurungoissa etupukin kiinnityskohdissa, alumiinivahvikkeet liukurungoissa takapukin pohjauskumien kohdilla, teräsvahvikkeet jarrun ja ketjukotelon alle.... Itse laitoin toisen rajoitinremmin nyt alle, viime talvena etupukin puoli otti vähän kipeää ja kiinnitysreikien kohdalla oli pientä venymää havaittavissa.

    Eihän nämä oikein tahdo ajoa kestää, jos ei tyrki kilotolkulla malmia kyytiin.
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Siinä vaiheessa kun paikat antautuu, niin se on merkki siitä, että laite on ollut liian kauan käytössä :)
     
    Mika_R tykkää tästä.
  10. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Tai sitte jousitus on ihan liian pehmeä sinun käyttöön. Kun metalli alkaa hakkaamaan metallia vasten niin jossain vaiheessa kaikki antautuu.
     
  11. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Kiitoksia infosta! Täytyy puntaroida mitä sitä omaan laittais...

    Kestääkö muuten nuot esijännityksen säätömutterit aloillaan kun ei ole toisia mutskuja lukituksiksi??
     
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    On etukepeissä semmonen lukitusrengas.
     
  13. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Kappas niinpä muuten onkin:), etupukista en löytänyt.
     
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ei pidä ollakkaan etupukin jousessa.
     
  15. Markor

    Markor Skiittoni

    Mulla on pari kertaa tuo etupukin vieteri löystyny omia aikojaan, olen laittanut tuota wurthin notkeaa ruuvi lukitetta vähäsen. Pystyy vielä säätään mutta on jonkin verran tahmeampi pyörittää. Etukepeissä sama homma, ainakin noilla mun käyttämillä simmeillä esijännitystä on niin vähän ettei tuo lukkorengassovi paikoilleen.
     

Suosittele tätä sivua