Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Nenone, 7/1/15.

  1. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Raahessa pitäis olla vielä uusi. Ja Korteniemellä näyttäis olevan käytettykin.

    Ihan pätevän oloinen laite tuo näyttäis olevan. Ainakin näin kun ei ole vielä metriäkään ajanut. ;D
    Mutta nuo iskarin säädöt on tosiaan kun jostakin rossikelkasta.. Ei noilla kyllä kunnon patikkoa pysty laskemaan, ilman että välilevyt sanoo niks naks. :-X
    No katsotaan nyt kun pääsee tuota edes testaan. Mutta onneksi ruotsalaisilta löytyy siihen lääke. ;)
     
  2. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Varmaan halvempi lääke kannattaa ensin testata simmikarttojen muodossa ;D
     
  3. brp 4 ever

    brp 4 ever Lynxillä mennään

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Täällä on yks uus omistaja vaihtu polle dokkiin ja alko kummasti lumien tulo ootatuttaan.. ;D
     
  4. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Mistä ostit?

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  5. brp 4 ever

    brp 4 ever Lynxillä mennään

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Raahesta tuli haettua
     
  6. Doggi

    Doggi New Member

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Täällä tuli kans vaihettua raahesta doggi reilu viikko sitten ;D
     
  7. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    No hittolaine! Joko minä oon liian tiukka kauppamies, tai nää kauppiaat ei ossaa kauppaa tehhä. Ei me olla kauppoihin päästy, Vaikka yritetty on.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  8. Raukku

    Raukku rave rs 2018 ootellen

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Kukaan ei taida päästä Leppäsen tarjouksiin kiinni
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Itte olen kysynyt sekä Outokummusta, että Kuopiosta. Hyviä tarjouksiahan ne on, mutta ei köyhälle riittävän hyviä. Käytännössä kaupat jäänyt kiinni 500 €:sta.
     
  10. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    500€ on paljon rahaa, mutta vaikka köyhä olisitkin niin onko tuo enempi periaatteesta?

    Tämä ei ole heitto sinulle, mutta tuntuu monella olevan autokaupassa ihan utopistiset ajatukset omastaan ja sitten kun tehdäänkin kova tarjous/sanotaan että tehdään asiakkaan hinnalla niin ei uskalletakaan tehdä ostopäätöstä vaan luistetaan alta.. Sama taitaa koskea kelkka/mp kauppaakin..

    Ei muutakuin eurot juoksemaan ja uusi peli alle!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. brp 4 ever

    brp 4 ever Lynxillä mennään

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Joo mieki kysyin Kuopiossa mutta kyllä Raahesta tuli parempi tarjous ;)
     
  12. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Mä en saanut Raahesta ollenkaan vaihtotarjousta. Suoralla olisivat myyneet.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  13. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Niin, ja Loukon esittelykelkkaan olis joutunu laittamaan tonnin reilummin väliin, ku Leppäselle. Huh...

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  14. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog


    Luulen tietäväni, että asia on juuri noin
    Muutako doggia alle
     
  15. Kapili

    Kapili Active Member

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Nonnii,nyt on kausi korkattu ja vielä iron dogilla.luosto pyhä sodiskylä väliä ajeltu 300km.öljyä meni tuplamäärä,oli jo vähänä kämpille tultaessa.hyvin alusta toimii pikku patissa,saa painella aivan reilusti menemään.isossakaan ei vielä pohjannu.lynx-14 600 etec oli ennen ja ei tuo huonompi oo,paremmman olonen.lähöt ainaki parani,keulii ihan kivasti seisaaltaanki. :D
     
  16. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Onko sisäänajo vielä päällä kun noin rankasti öljyä söi? Oliko säiliö täys kun lähdit? Vai syökö isolohko vaan sitä yleensäkkin enempi kun 600:nen?
     
  17. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Syö se muutenki reilusti enempi ku kusiainen mutta sisäänajomoodin aikana öljyä menee melkein sama ku bensaa...
     
  18. Kapili

    Kapili Active Member

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Kyllä sisäänajo on vielä.nyt mittarissa 435 ja vielä sis.ajo.öljyä meni ainakin 7% seoksella. 8)
     
  19. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Nyt on rautakoiraa päästy reilun parinsadan kilsan verran hyppyyttään. Täytyy kyllä hiukan vetää puheita tuosta alustasta takas..
    Toimii yllättävän hyvin ski-doon vakio alustaksi. Aluksi oli kaikki säädöt auki, ja herkkyyttäkin oli yllättävän hyvin. Vauhtia vähän lisää ja telaston säätöjä joutui jo vähän kiristeleen. Toki tuo pintaherkkyys heti vähän kärsii, mutta ei vielä paljakan patikossa mitenkään hirmu paljon. Ihan kehityskelpoinen homma.
    Täytyypi vielä huoltaa nuo kepukat ennenkun alkaa simmejä muuttamaan, kun ei ole vielä uudesta huollettu.
    Menohaluja tuolla koiralla kans tuntuis olevan ihan kivasti.. ;)
     
  20. brp 4 ever

    brp 4 ever Lynxillä mennään

    Vs: Ski-Doo Mxz 128" Iron Dog

    Joo itekki ajanu nyt 500 dokilla suksista en tykkää minusta ohjaus ei ole tarkka meinasin ca,n suksia , iskarin huolto
    ja pikku viilausta simmeihin niin hyvä tullee..
     

Suosittele tätä sivua