slt vai powder pro?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Freestyle X, 24/6/07.

  1. Freestyle X

    Freestyle X Well-Known Member

    Eli ois tarkotus laittaa kelkkaan slp sukset. Kummat kannattaa laittaa, slt:t vai powder pro:t? Enimmäkseen tulee ajettua kovalla jäljellä mutta silloin tällöin myös umpisessa. Kelkka on ski-doo mxz 500 -00. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
     
  2. slater

    slater pimpattu nytro

    Laita ne powder pro:t. Hyvät joka paikan sivakat ja hinta ero ei liene suuren suuri.
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Koeta saada testiin molemmat, on näet aika lailla makuasia. Me testattiin kolmessa kelkassa kaikki kolme SLP:n mallia, kahteen F5 kissaan päätyi lopulta eri sukset (PP/Tri-Keel), makuasiat näet... Itselleni taas tuohon Rovaniemen kissaan tuli nuo slt, minulla net toimi paremmin.
     
  4. Freestyle X

    Freestyle X Well-Known Member

    Onko slp:llä joku kolmas malli, en oo tiennykkään... Toisessa kelkassa on jo slt:t ja niitä vois lainata testiin siitä. Pitäs vaan saada ne powder pro:t testiin. Ja sitte se joku kolmas malli?
     
  5. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Eli mallithan ovat SLT, Powder Pro ja TriKeel

    Kelkkahemmojen kuvastosta löytyy kaikki.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vaikka mulla itellä on PP:t niin silti suosittelen reitti ajoon slt:tä
     
  7. Freestyle X

    Freestyle X Well-Known Member

    Oisko kellään kuvaa siitä kolmannesta mallista?
     
  8. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

  9. vile

    vile Member

    Vs: slt vai powder pro?

    Nostellaampa vanhaa topicia ylös nyt kun porukalla on varmastikkin enemmän kokemusta suksista. Eli aikalailla samat mietteet kuin topicin aloittajalla, reittiä tulee enimmäkseen ajeltua, mutta myöskin umpisessa. Elikkä kummat sukset kannattais ostaa tuohon -07 x-rs ski-doon? tarvis parempaa suksia nuitten revin susien tilalle. Mielipiteitä? ???
     
  10. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: slt vai powder pro?

    SLT jos ajelet reiteillä suurimman osan.
     
  11. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Vs: slt vai powder pro?

    Minä laittaisin slt jos et hirveesti ajele umpisessa.Oon tuo pp jotenkin liika pureva suksi,enpä oo ite saanu keulaa niin kevyeks säädettyä että ois mukava ajaa kovalla reitillä,höyläiltykin on ennen kun joku mainitsee siitä.
     
  12. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: slt vai powder pro?


    samaa mieltä,
    SLP PP liian raskaat reitille normijannulle..!! 8)
     
  13. znood

    znood Guest

    Vs: slt vai powder pro?

    Powderit voi höylätä jos ne on liian raskaat. Suksi säilyttää silti kantavuutensa umpisessa. slt varmasti parempi jos ajelee pelkältään reitillä.
     
  14. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: slt vai powder pro?

    Sun on kans aina pakko tulla kertomaan, jo kerrottu asia uudestaan?
     
  15. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: slt vai powder pro?

    Itsellä -07 X-RS:ssä PP:t ja on vähän raskas kääntää, mutta arvostan hyvää kääntyvyyttä niin paljon enemmän, joten PP sopii mulle! Eikä sitä raskautta nopeassa ajossa edes niin huomaa, hitaissa vauhdeissa siihen kiinnittää enemmän huomiota. Erityisesti tuo PP:n ohjaavuus tulee ilmi jos mutkassa tulee joku vastaan, ja tarvii päästää kelkka ulkomutkan puolelle, pehmeelle lumelle niin siellä PP kyl kääntyy tosi hienosti, eikä tarvi puskemista pelätä!

    EDIT: Ja niin, kerrotaas vielä että mun PP:t on myöskin höylätyt, jottei siitä nyt enää tarvitse tulla mainitsemaan! :D

    EDIT2: Ja tuosta normijannusta en oikein tiiä, olen nimittäin tämmönen suht kevytrakenteinen kaveri!
     
  16. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: slt vai powder pro?

    PP:t vaan alle jos tahtoo että kelkka kääntyy eikä tarvi runnoo. Eikä ne reittiajossa ole raskaat jos on normikuntonen äijä ja alusta oikein säädetty. :)
     
  17. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: slt vai powder pro?

    X-RS 600 alla (2011) SLP:n SLT:t toimii loistavasti. Eivätkä ole ihan onnettomat umpisessakaan, jos ei tarvi ihan siksakkia ajella. Reitillä erinomaiset!
     
  18. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: slt vai powder pro?

    mxz rev -03 ja SLT:eet oon kyllä tyytyväinen.. slp:eitä kokeilin niin en itse tykänny tuli jotenkin agressiivinen ohjauksesta näin ollen myöskin vähän huono ajaa..
     
  19. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: slt vai powder pro?

    SLP = suksien valmistaja
    SLT = SLP:n suksimalli
    Powder Pro = SLP:n suksimalli
     
  20. -JM-

    -JM- Well-Known Member

    Vs: slt vai powder pro?

    -05 reviin laitoin PP:t ja joutunu vaan ihmettelemään että miten jotku väittää raskaaksi. En tiiä että kuvittelinko sitten jo ihan liikoja, ku luki näitä PP arvosteluja. Oli kumminki positiivinen yllätys kun ne ei olleetkaan niin hirveän raskaat kääntää, minkä käsityksen saattaa saada joistakin kommenteista. Tietenkin eri kelkka mallit vaikuttaa asiaan sekä mitkä raudat valitsee ja tietenkin alustan säädöt. Omassa slp:n valmistamat raudat ja mahtaa olla myös ne miedoimmat.. Voin suositella! Hyvät jokapaikan höylät ;)
     

Suosittele tätä sivua