Tekvest suojaliivit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/1/06.

  1. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Itse itselleni vastaten: Olkapääsuojat sopi myös vanhempaan mutta eivät ole yhtä suojaavia kuin SX:n mukana tulevat joissa olan "ympärille" tuleva osa on muotoonpuristettu kuten tuon tyyppisissä suojissa yleensäkin vs. irtosuojan paksuhko kangas joka ei sinällään suojaa mitään. Käsivarren ympärille tuleva suoja on samanmallinen kummassakin.
     
  2. ronski

    ronski New Member

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Ei sattuis kellään olemaan ylimäärästä L kokoa olevaa vestiä?
     
  3. cue

    cue Polaris 600 RMK 144 -13, Ski-Doo Nordik 540 -94

    On yksi XL prolite max jonka voisi päikseen vaihtaa L kokoseen jos joku on sattunu ostamaan liian pienen. En pidäkään tuota takin päällä (haluan käyttää takin taskuja) ja painoa on pudonnu 15kg... niin on vähän suuri alla pidettäväksi. Mun maxi on joulukuussa 2011 hankittu.
     
  4. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Ensimmäinen ajoreissu Tekvest päällä ja todella positiivinen kokemus :D Jokunen kilometri ja panssaria ei edes huomaa päällä ollenkaan.
     
  5. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Kertokaa toki minkäkokosia ootte jos noita kaupittelette, itellä ainaki tuo koko ois kiva tietää ettei tartte ostaa ämmästä äxällään kokoja...
     
  6. PoederJunkie

    PoederJunkie Well-Known Member

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Ite testailin tuossa M-kokoa. 171 cm ja 76 kg.. Sopiva oli ja saa tarvittaessa sääjettyä myös takin päälle sopivaksi.
     
  7. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Re: Tekvest suojaliivit

    Melkeinpä kokoa pienempi kuin vaikka takki on, nämä on aika reilusti mitoitettuja.
     
  8. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Lisätäämpä: n180 on kertyny mittaa ja paino pyörii 85 lähistöllä ja M-koko on passeli ja remmeissä on varaa vaikka sattus tulemaan painoa lisääkin.
     
  9. fleec

    fleec Well-Known Member

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Toistan vähän itseäni Tekvestien koosta, mitoitus on väljä koska Tekvestit on tarkoitettu pidettäväksi ajotakin päällä. Siksi Tekvestit ovat ulkonäöllisestikin viimeisteltyjä laatutuotteita. Tietenkin jos joku haluaa "tukkia" vestin takin alle, niin silloin on varauduttava ostamaan ylisuuri ajotakki.
     
  10. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Minun mielestä ei tarvi, minulla on aina ollut L-koon takit ja menee sekä alla että päällä.
     
  11. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Morjesta!

    Itekin tuon tekvestin omistajana olen ihmetellyt, että kuinka lie hyvin tuo lopulta suojaa esim. hartioita? Ne on ne olkasuojat loppuunsa aika onnettomat lirpakkeet? Rinta ja selkä on kivasti suojassa, mutta nuo olkapäät mietityttää...

    - Ile -
     
  12. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Kaikki mikä on oikeasti tärkeää on hyvin suojassa.. ?
     
  13. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Hyvä linkki Tekvestiin liittyen tuo edellinen. Tilasin sieltä tuollaisen kokonaisuuden. http://dx.com/p/god-of-war-2-pvc-action-figure-display-toy-doll-kratos-in-ares-armor-with-blades-137998

    Saa moikata reitillä, mut ei oo pakko.
     
  14. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Saakohan näitä kuopion alueelta mistään liikkeestä että voisi koittaa? Ei oo ainakaa silmäänsattunut. Sattu sen verta paha tälli viime viikonloppuna että selkä aikas perkuleen kipee.. Jospa tämä tukis paremmin kun evs suojapaita! ::)
     
  15. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Leppäsellä ainakin joskus törmönny moisiin.
     
  16. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Tekvest suojaliivit

    mun mielestä tekvest ei ihmeemmin tue vaan pikemminkin suojaa,
    evs-paidassahan on vakiona se tukivyö..
    mutta tekvest tukivyön kanssa on kyllä hyvä..

    makuasioita tieten :)
     
  17. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Tekvest suojaliivit

    No tuli tekvesti hankittua kun "halvalla" sai. On kyllä mieluinen, ei sitä turhaan oo mulle kehuneet! Minä ainakin tykkään! 8) evs munuais vyön ja kyynärsuojat ostin kanssa, kai tuota nyt on taas hetkeks aikaa varustetta. :)
     
  18. Zuppi

    Zuppi Well-Known Member

    Vs: Tekvest suojaliivit

    mikä suojaliivi/paita se on paras reittikelkkailuun? kuitenkin sellanen joka vois olla takin alla?
    entä millaisia niskatukeja olette käyttäneet? eli mikä pystys oleen takin päällä.
     
  19. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Tekvest suojaliivit

    Onko niitä muitakin suojaliivejä kuin tekvest? :-X Ja leattbrace, scott ja vastaavat toimii hyvin tuossa takin päällä ja tekvesti takin alla samalla :-*
     
  20. Zuppi

    Zuppi Well-Known Member

    Vs: Tekvest suojaliivit

    kukahan niitä myy raahe-oulu akselilla?
     

Suosittele tätä sivua