Ulmerilta tilaaminen.

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä juketsu, 20/12/08.

  1. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Eli onko kukaa tilannu kamaa Ulmerracingilta? Kuinka nopeesti kamat tulee suomeen ja paljonko matkakuluja ym.....?
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    monet on tilanneet, tavara tulee nopsaan jos hyllystä löytyy ja haluaa maksaa reilusti rahdista (UPS,FEDEX).

    Jos Enklanti taipuu, niin melkein soittaisin sinne itse . Voi sopia rahtitavan kätevästi ja maksaa tavarat siinä samalla jos tietää mitä tilaa.

    Taitaa tuolla jammutopiikeissa löytyy enemminkin tietoa ulmerista...
     
  3. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    paljonkas se rahti on jotakuinkii? ???
     
  4. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Öhöm sehän tietysti riippuu vähän mitä tilaa, mutta oletan että kytkinkitti kyseessä? Eli muistaakseni USPS (paikallinen posti) lentorahtina abt. 50 $. Voipi heittää hieman mut suuruusluokka toi.

    Lentorahdissa yleensä ilman kuljetus kallista (vertaa esim. Bossin penkki)

    Kysy vaikka Catiskalta, sehän tais hiljan sieltä jotain tilailla...
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

  6. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Nostellaan hiukan tätä topikkia...

    Kiinnostais laittaa tilaus tuonne rapakon taa ja laittaa tuohon nytroon tuo kytkinkitti (toiveissa ehkä pehmeämpi kytkentä jne.) Kuinka tuo ulmerilta tilaaminen menee ja ennenkaikkea miten ootte tuon maksun suorittaneet? Paypal tms.?
     
  7. RX-Jus

    RX-Jus Nytro MCX 153" -09

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Kertaalleen olen Ulmerilta tilannut. Sähköpostilla vaan tarjouspyyntö tavarasta ja rahdista sisään. Nytkin on vetämässä tilaus suksista ja puslista. Tällä hetkellä vastauksissa tuntuu kestävän joku tovi, mutta aina on vastaus tullut. Maksun olen suorittanut Paypalilla. Mielestäni hyvin on toiminut ja voin kyllä suositella.
     
  8. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Nostellaan hiukan...

    Tuliko sieltä erillinen paypal lasku, vai laitoitko maksunmenemään tuolla send money tyylillä. Tullia varten ilmeisesti pitäis olla esittää lasku, mistä selvinnee tavaran arvo ja laatu? Hiukan newbie oon näissä ulkomailta tilailussa :-[
     
  9. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Jos maksat paypalilla niin saat siitä kuitin spostiin ja tulostat sen tullia varten. Yleensä paketin sisällä on vielä toinen lasku. Pakkauskirja ei käy laskuksi ellet ole tullin vakioasiakkaita niin että luottavat ettet huijaa.

    Isoista jenkki firmoista on turvallista tilata.
     
  10. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Kerran olen tilannut Ulmerilta suoraan soittamalla sinne. Tais olla Allenin isä puhelimessa. Annoin amerikan tyyliin Visakortin numeron suoraan puhelimessa ja homma hoitui niinkuin pitikin. Kuitin kopion sain muistaakseni sähköpostilla.
     
  11. RX-Jus

    RX-Jus Nytro MCX 153" -09

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Juuri niinkuin JCLG mainitsi, lähettää Ulmerin sähköpostiin rahaa PayPalilla ja paketti lähtee hyvin nopeaan. Juuri pari viikkoa sitten tuli toinen paketti Ulmerilta, Oilite puslat etupäähän. PayPalin kuitin tulostaa, ainakin mulla se on käyny tullissa. Mielestäni luotettava paikka tilata tavaraa.
     
  12. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Tilaus tuli eilen aamusta tehtyä ulmerille ja maksettua paypalilla. Yöllä olikin jo tullut viestiä usps:ltä, että paketti on matkalla...nopeaa toimintaa. Kuitia ei kuitenkaan ole vielä tullu sähköpostiin, joten laitoin siitä mailia ulmerille. Toki onhan mulla ne sähköpostit ja paypal laskut tulostettuna. Tilasin siis kytkinsarjan ja hammasrattaan tuohon "pulkkaan". Puslat oli todellakin loppu. MTX:ään ei muuten sitten ulmerin mukaan käy oikein nuo heidän nettisivuillaan olevat kytkinsarjat, varsinkaan tänne suomen olosuhteisiin (aikasta lailla kuitenkin "tasamaata" ja korkeus merenpinnasta).

    Vielä tuosta tullaamisesta. Kun paketti saapu tänne suomeen, tuleeko siitä tullilta ilmoitus? Itellalle ilmeisesti voi antaa toimeksiannon sitten hoitaa nuo tullikuviot jne?
     
  13. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Kun paketti saapuu suomeen,niin tullipostista saapuu sinulle tuloilmoitus paketista.Itse asun Tampereella,joten täällä tullaus on helppo hoitaa itse,kun täällä on tulliposti.Jos lähimpään tullipostiin on matkaa,saatta olla viisainta antaa Itellan hoitaa tullaus.Sitä en tiedä kuinka paljon em.asiasta veloittavat.Tullauksen jälkeen Itella lähettää lähetyksen omaan kotipostiisi.
     
  14. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Kun Itella hoitaa niin kustannuksia tulee noin 23-26 euroa.
     
  15. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Missäs muodossa tuo ilmoitus tulee? Seurantakoodin mukaan paketti on majaillut Suomen tullissa jo paripäivää, ei kylläkään näy paikkakuntaa? Toki voihan siellä olla ruuhkaa ja posteljoonit vielä lakkoilee ;D
     
  16. NipaTu

    NipaTu Kelkaton.

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Itsekkin tilailin tuossa muutama viikko takaperin ja eilen oli tullut postissa "tavarat tullissa -mitä haluat tehdä?"tyyppinen kirje. Liitteeksi jos annat Itellan hoitaa tullauksen tarvitsee liitteeksi olla tilaus vahvistus josta selviää tavaran arvo.
     
  17. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Kiitokset kaikille vinkeistä. Kytkinsetti yms. tuli perille about 1,5vk tilauksesta. Soittelin itellan huolintaan, joka suoritti tullauksen. Sähköpostilla laitoin vain nuo kuitit tuonne.

    Asiasta kolmanteen... Kytkin setissä oli mukana uus helix, painot ja ykköseen uus jousi. Painot olivat valmiiksi säädettynä ja mukava pikkuinen "puuhapussi" lisä painoja, jos tarpeen. Mutta mitä tarkoittaa spring wrap 6-1 tms. Käsittääkseni tuon kakkosen jousen asentoa vai? Kakkoseen jää vakio jousi!
     
  18. NipaTu

    NipaTu Kelkaton.

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Juu eiköhän sillä kakkosen jousen asentoa tarkoiteta. Ihan uteliaisuutta mihinkä peliin hommasit nuo? Itse tilasin Nytroon ja tuli kumpikin jousi.
     
  19. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Tuohon -08 Nytro MTX:ään (153"). Kyselin Ulmerilta ennen tilausta noista kytkinkiteistä ja selitin hiukan meidän ajo-olosuhteita ja ajotavastani (korkeus merenpinnasta, suht tasamaastoa jne). Allen Ulmerilta sain tämän vastauksen;

    "Mikko, the MTX is kind of a special clutch kit to run at the lower
    elevation (none of our regular FX Nytro clutch kits will match up to
    it).What we use is the following.Primary Spring, 50gram Super Tip weights, Custom Dalton Helix"

    Samalla vaihtuu välitys hiukan tiheämpään. Katotaan nyt miten pelittää...sais hiukan enemmän sadella tuota lunta ;D
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Ulmerilta tilaaminen.

    Lähetät vaan meilia niin homman edetessä Ulmer aina pyytää tarvittavat tiedot. Helposti käy.
     

Suosittele tätä sivua