Viimeisin "retro" hankintasi

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä rimini, 6/12/11.

  1. Seiti

    Seiti Well-Known Member

    Ei ihan tuore hankinta (-23 kesältä), mutta viiminen päivä -25 sai kilvet niitata liki 20 vuoden tauon jälkeen tunnelin kylkeen. Nyt ajettuna 2 lenkkiä ja vielä tuntuis toimivan.

    IMG_20260104_143630.jpg

    Eli käyttökunnostettu -97 AC Powder Extreme, 600 triple.
     
    Vesukka, znood, Broadspeed ja 8 muut tykkäävät tästä.
  2. Tuomasup2

    Tuomasup2 XLT SP 1995

    Vihdoin löyty ruutulippulasi ja vielä uusi..

    IMG_4691.jpeg
     
    Temek85, rainbow6, T-Cat ja 3 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua