WaterCross historiaa.

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä WSA, 3/7/18.

  1. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Voe helevettiläine. Tiedä mihin osioon tämäkin kuuluis, ku eihän tänne enää kukaan kirjoita.
    Tässä maannu sohvalla jalka poikki, nii vaimo keksi et katotaa WC videoita isolta ruudulta.
    Parhautta, kuset olis tullu housuu jos olis jalassa.:p:eek:
    ISOT kiitokset kaikille artisteille. Hemmo, Maunisto, Pesone, Mortteni, Holoperi ja muut, kyl työ tiijätte vaikkei tähän mainita.
    Linkkejä saa laittaa, juutuppi ei tiä kaikkea.

    Jase KUULUTTAJA Ylläslampi vaimkäseoli
     
    Viimeksi muokattu: 3/7/18
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  3. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    No kiitosta!!!!!!!!!!!!!
    Rouva totes, et ei mun kannata sen ranskalaisen mallimisun kans lähtee rosseihin kopteri kuvaa liikaa... Osu ja uppos:eek::D:D
     
  4. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Jotaki ihme muistoja noista jääny.
    Mitä vitamiinia Hemmon Reville syötetty silloin männävuoina. Sodankylän takasuoralla ihanku olis laitettu nopeutta 2x videoo.
    Ja senkin olin livenä kattomas. Videossa vain kalpea aavistus vekottimen kulusta!!
     
  5. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Eipä siinä mitään erikoista ollu. Nykypäivinä jätkillä on varmaan 40heppaa enempi voimaa. Mulla oli ite rakennettu tuplaputkimööpeli normi 98 pensalla. 119.5kmh sille jäi sillon parhaaksi kuluksi. Nykyää mulla on vesillä täysin vakio 800 etecci, maanantaina kellotettiin 110kmh sodankylän tutkaan. Niin se kehitys kehittyy
     
    Golfster tykkää tästä.
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Eikös vesillä kuitenkin tuommoinen 10kmh lisäys ole oikein kunnon urakan takana noissa nopeuksissa?
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Juu vaatii se jo jotaki touhuamista. Lähinnä vaan vertailuksi ettei tuossa tartte välttämättä olla mitään kuuraketin moottoria vaan nykyajan vakiollakin saa liikettä aikaan. Toki kisat on asia erikseen ja sielä huippunopeutta tärkeämpi on kiihtyvyys.
     
  8. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Onko noissa watercross-kisoissa muuten kukaan koskaan loukannut itteään pahemmin? Kuitenkin jos satasta painellaan vierekkän poijulle, niin onhan siinä tiettyjä riskejä olemassa.
    Olin ekaa kertaa kahtelemassa Iissä tuota kisameininkiä, niin siinähän joku ajo melko läheltä sitä naiskuskia, kun kelkkansa upposi ja jäi siihen radalle aika "osuvaan" kohtaan kellumaan.
     
  9. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Äkkiä ku muistelen ei varsinaisissa kolareissa ole sattunut mitään isompaa mutta yksittäisissä mullikoinneissa on tiedossa blienin selkävamma muutama vuos sitten.
    Omakohtaista kokemusta on olkapää sijoiltaan kun remmi paukahti 90kmh vauhdista ja lensin volteilla järveen.

    Kisoissa tuomaristo voi katkaista lähdön jos toteaa että upotus on vaarallisessa paikassa. Aika hyvin siinä ajaessa pystyy lukemaan radan tapahtumat ja uponneiden paikat vaikka se rannalta näyttääkin monesti aika hurjalta. En silti haluais kellua poijun vieressä kun toiset taistelee sijoituksista.
     

Suosittele tätä sivua