Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    4000km ajanut ja yhden remmin vaihtanut, kesällä, piruuttaan:) No minä nyt tietysti olen sellaanen ajelija:rolleyes:
     
    hanski-58 tykkää tästä.
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    On niitä muillakin mennyt, mutta tämä yksi tarina on lyönyt kyllä todella vahvan leimansa SideWindereiden maineeseen. Kyseessä on kuitenkin vain yksi ainoa kelkka.
     
    petes88 tykkää tästä.
  3. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Höps.. Kyllä minä tunnen yhen toisenkin silppuajan
     
  4. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Niinhän tuohon kirjoitin että onhan niitä muillakin mennyt. Eli höps vain sinnepäin:p
     
    hanski-58 ja vetkulilm tykkäävät tästä.
  5. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Lukaseppa varsin Skippaduu ja Linxi sivut kans. :D Saattaa muuan remmitarina sieltäki putkahtaa esiin. :D:D
     
    vetkulilm tykkää tästä.
  6. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    No sehän ny on kaikkien tiedossa :p
    Oon vaan tottunut että yamahat ei oo pahemmin remmejä syöneet... .
     
  7. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Oon ajanut M-tx:illä nyt 3400km 260/270heppasena ja 1 hihna menny poikki..tietysti nuilla tehoilla erit voimalinjan osat
     
  8. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Minäki luulin viime pe että mulla meni eka remmi 270 viperistä, mutta menikin hammasrattaat vetokotelosta. :D
     
    Jakelfin, Latez, Värjäri ja 6 muut tykkäävät tästä.
  9. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    No oli se hyvä ettei remmi pamahtanu:D
     
    möykkä, Värjäri, janzka ja 3 muut tykkäävät tästä.
  10. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Isäukolla meni kerran remmi poikki, kun sain melkein selkääni. Osui penkin selkänojaan ja katkesi perkele siihen.
    No säästyipä persnahkat, lukikohan siinä remmissä made in Austria, sitä en muista.
     
    janzka, paikkari, petes88 ja 3 muut tykkäävät tästä.
  11. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Eipä ole tarvinnut asialla päätä vaivata, joten meneekö Yamahalla remmit takuuseen?
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Kyllä mie niitä takuuseen annoin, Kainuun prosentti taisi olla 90% kaikista remmeistä.
    Nykykäytäntö ei minulle enää kuulu.
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Oon minä saanut Sidewinderiin kun oli tunnettu "vika" ekassa mallissa ja päivityspalikkaa Viperiin ja Sidewinderiin sen mitä maahantuojalla oli rahkeita ja tavaraa (kiitokset tästä fiiberille) ja taisipa remmikin tulla uusi kun ei ollut eka versio oikein säädössään tai sitten maksoin ite en muista varmaksi, Hanskin säädöllä Vipereihin ajelin sitten yli 10tkm ilman ongelmaa. Siinäpä ne jammun rikkinäiset remmit kautta aikain itelle onkin
     
  14. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Samaa hommaa joka reissu, kaivamista ja remminvaihtoa näitten windereiden kanssa. 20190221_162532.jpg 20190221_155756.jpg
     
  15. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Tuo on se tyyppi jonka tunnen... Vaan ei passaa kehua kun itekkin silppusin yhen tänään
     
    samumarkus, bavo ja petes88 tykkäävät tästä.
  16. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuossa on kaksi selkeää virhettä, toisessa kuvassa missä on remmi hajalla näkyy että siellä on paikallaan vakiohelix, vois olettaa että muutkin kapulat on vakioita, toisessa kuvassa on lähdetty " sporttikelkkailemaan sporttikelkalla" umpisen puolelle, vois siis sanoo että sitä saa mitä tilaa..
    Korjausehdotus 1:
    Voimansiirron palikat ajantasalle, jyrkempi helix ( esim 45/38), jousi valkea ja esaria 70-90..
    Kytkin g-w-g, rullat 16,5-17mm painot esim. 8ES00
     
  17. jarimink

    jarimink yamaha viper xtx

    Tais käydä niin että viimeinen maailmassa valmistettu moottorikelkka on yamaha apex
     
    Sxr7 00, Zombie ja fleec tykkäävät tästä.
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

  19. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    153” näyttäs olevan.
     
  20. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    On se kuten hienoo että on vaihtoehtoja olemassa jos alkaa jamaha harmittaan:D
     
    FFoxi, Quattro ja Hemikoo tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua