Sitte kokeile muita, helppo jos on mistä valita. Itsellä vakiot, ei varmaan parhaat mutta hyvä kompromissi. Mulla on ca mtx:t liian leveet mun makuun normikäytössä, oikein pehmeessä lumessa reittiajossa mainiot.
Näitä slp mohawk kattoin. Olis valmiita näin laiskale ettei tarvis ko ruuvata kiinni. Kiitos vinkistä
Winderit pakkasessa, oma meinas juonitella, polttoainepumpun rele hyyty ,piti vaihtaa pitkien releen kanssa päittäin. Pieni siirto pakkasessa ja sitten muutaman tunnin seisonta, tuo ei mokomalle sopinu. Oli mukana yksi Lynxikin ettei ihan pelkästään soittimilla oltu liikenteessä..
Aika tuhdisti tietoa varmaankin tässä topicissa.sivuja on niin pirusti. Mitäs näistä pitäisi ennen omistamista tietää? tuossa vähän tuli vinkkiä että ruotsista saisi vähän käytettyä huomattavasti edullisemmin. Kuinkas noissa uusissa on tinkausvaraa esim tarvikekeskuksella???
Kehtaatko Hanski aivan napata kuvan tähän topikkiin, mikä se rele on ja missä. Törmäsin samaan ominaisuuteen thundercatin kanssa -30 pakkasella, revittiin talliin lämpiämään ja tarttas ku palmun alta. Ei jääty tutkimaan mikä se niistä sähkökomponenteista oli. Toinen ominaisuus oli joku niistä ohuista paineletkuista siellä keulassa ilmeisesti jäätyi kondensiosta tms umpeen ja löi vikatilaa päälle. Lämmityskäyttö auttoi ja matka jatkui.
Sulakerasiassa, pieni rele edestäkatsottuna oikealla, samanlaisia releitä 4, releen alla lukee mikä rele kyseessä...
Rohkenen väitää, että parhaimman tarjouksen saat K-Rauta kuusamosta. Mutta jos saumaa on niin ehottomasti länsi naapurista. Ensimmäisen sidewinderin sain sen ajan kruunun kurseilla n. 4000e halvemalla kuin suomesta ja kelkka oli valmiiksi vähän piristetty.
Kave Kaveri soitteli lauantaina Värriön suunnalta. Sidewinder BTX 2019, oli lähtenyt hienosti käyntiin -28 pakkasella, mutta kun olivat sammuttaneet kelkan lämmityksen jälkeen ja yrittäneet vähän ajan kuluttua käynnistää niin oli tullut vikakoodi 43, ja kelkka ei ollut lähtenyt käyntiin. Ehdotin että ottavat bensapumpun releen pois ja lämmittävät releen, mutta kelkka olikin lähtenyt käyntiin muutaman tunnin kuluttua kun ilman oli jo lämmennyt, ei ollut kuin -20
Mulla oli vakiopumpussa paikalla 200lbs ja 225lbs ne oli ainaki hyvät ja nyt tuossa 50mm foxissa on kans tuo 200lbs.