Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Joo ku itellä nyt tuo 162" Viperi ja miettiny sen turbotusta tai vaihtoa Sw:hen.
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jos meinaat että sukset tojottaa taivaalle ja raakaa voimaa loputtomiin, mcx kitti, jos haluat että kelkka moottori on hereillä kokoajan ja tasapainoisemman sekä herrasmies tyylisemmän tuntuinen niin SW
     
  3. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    En miettis hetkeekään jos Viperi on muuten roviltaan kunnossa niin mcx270 ja daltonin kytkinkitti ja hymyssäsuin sukset ilmassa horisonttiin. Mutta jos alkaa olemaan laidassa noin muuten niin sitten sw:ja hymyssäsuin takuun alaisella sukset maassa horisonttiin.
     
    möykkä tykkää tästä.
  4. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Sisään ajettu vasta,ku ei oo ku 1800km mittarissa. :D
     
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Tulukaa ja hakekaa tämä saatanan romu hevon vittuun.

    Ensin ajaa autolla 800km ja Björklidenistä pääsin 2.2km ja ketju poikki.

    Nyt vituttaa niin paljon että melkeen jo voisi luovuttaa.
     
    Jakelfin, TomppaM, lapiska ja 3 muut tykkäävät tästä.
  6. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Söikö kopan sököks?jos ei ni haje kiirunastasta ketinki.jos meni ni putki päälle.
     
  7. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vaihoin ketjun tuossa parkkipaikalla ja kävin lettukahvilalla mutkin testaamassa mutta sumu ajoi takas kun yksin olin liikkeellä.

    Koppa on halki mutta ei kyllä kiinnosta pätkääkään enää. Varmaan on lohkokin halki minun tuurilla kohta.
     
    Viimeksi muokattu: 2/1/18
    möykkä tykkää tästä.
  8. lapiska

    lapiska Vipermcx/indy xc/lyne 650/yamaha 200cc

    Oisit ottanu viperin lainaa tästä ;)
     
  9. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Eipä tullu puheeksi mutta mitä veikkaat että olisiko minun tuurilla särkynyt jootä jotain isompaa.
     
  10. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    No... ei ajot kokonaan loppu. Onhan sulla vielä 800km kotimatkaa jäljellä :p
    Äkkinäisellä vois tietysti ajokunto olla hakusessa?!
     
  11. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    Sinne jäi tänään remminytro koneliikkeen pihaan,ja btx tuloa suomen maalle alkaa oottelemaan, voipii olla pitkä kesä tulossa :(:rolleyes:
     
    Värjäri ja T.F.K tykkäävät tästä.
  12. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Onnea ja mestystä valitsemalla uralla. Toivottavasti pääset edes hitusen helpommalla kuin minä
     
  13. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Kyllä se DooDoo siitä taas lähtee ensi talvena ura nousuun jammun puikoissa? Jos ei muuten, niin osta uusi aihio paikallisesta myymälästä, jos konekeskon porukat ei sponsoroi sulle uutta peliä alle ensi talveksi?

    Tietääkö joku, mitä muutoksia tuli SW -18 malliin?
     
  14. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    Mulla ei ainakaan ole muuta tietoa kuin vaimentajat on ne qs3,
     
  15. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Mtx kapeammat astinet ja pitempi ketjukoppa.sekä kaikissa tieten isommat ilmamessit imuilman otolle.
     
  16. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Alustaan painottuvia on nuo uudistukset, tuo jarrulevyn sijaintihan tuossa edelleen pistää silmään, eli kansakielellä "maavaraa on lisätty ", ajotuntuma oli mielestäni parempi tuossa uudessa mallissa.
    Kuulosti hieman erilaiselta tuon äänimaailma, liekkö kuvittelua, olisko eri ohjelma?
     
  17. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Jaa Hanski päässy kokeilemaan ens vuotista! Meinaakko että ohjausgeometriaa olis muutettu vai suksia vai? Kauppias ei ollu ollenkaan tietoinen mahollisista muutoksista. On se jännää ostaa kelkka ku se on vielä malmeina maailmalla:rolleyes: Pittääköhän tuosta 137:sta vahvistella liukurunkoja vai riittääkö ku vaihtaa etupukin akselit teräksisiin. Viperiin laitoin varmuudeks Blingin vahvikkeet.
     
  18. fleec

    fleec Well-Known Member

    Normiajossa 137 ei tarvi liukurunkojen vahvikkeita. Etupukkiin teräsakselit kyllä.
     
  19. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
    Juu ja kyllä tuo 153" oli mielestäni käsiteltävyydeltään edellisestä kehittynyt, tykkäsin kyllä siitäkin, "Värjärin" paineilla varsin mukava moneen menoon.
     
  20. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Aika vahvasti olen nyt samaa mieltä :). Hyvin on ne kestänyt ilman vahvikkeita, yhdet on särkyneet mutta se johtui taka-akselin katkeemisesta.
     

Suosittele tätä sivua