Yamaha SXR

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä HemmoX, 13/2/06.

  1. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Tänne seuraavaksi kaikki Yamaha SXR:ää koskevat asiat...
     
  2. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Doddiii, jonkun se on alotettava elikkästä mites hyvin porukoilla on toiminu kahvanlämppärit näissä?
    Pimeni tosta omasta kahvat täysin viime vkl mutta peukalo toimii erittäin kuumasti :)
    Viime aikoina ollu kummaaa vikaa ku välillä toiminu jotenki ja välillä ei ollenkaan. Ainakin pitkillä jäätaipaleilla alkaa vähä lämpeemään mutta muuten kyllä kylmät ku mitkätkin.
    Viime vkl:n vikaa en oo vielä kerenny edes katsoon mutta sitä ennen ainakin kahvoissa kiersi virta ja muutenkin ehjät liitokset sun muut.
     
  3. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Mulla kans toi peukkupuoli pelaa tosi hyvin, mut kahvat sais olla kuumemmat> lämpeää vasta pitemmällä reissulla, eikä edes kovin hyvin.
    Mulla on jotkut Scottin gripit ja elementitkin on kahvoissa varmaankin tarvike kamaa, johdotuksista päätellen.( Edellisen omistajan tekosia)
    Olis kyllä tarvetta "näppisuojille" kun tangonkorotuksen (+70mm) jälkeen käy viima aikas ikävästi näpeille!
     
  4. obelix

    obelix Well-Known Member

    Omassa ei kehtaa ees piettää noita päällä, ku näpit palaa... Joskus niillä on hyvä hanskoja kuivattaa ;D Mulla alkuperäset kahvat.
     
  5. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Mulla on vielä alkuperäset mutta viime talvena ne toimi todella malliikkaasti mutta tiiä mikä on, toinen kelkka tällä hetkellä rempan alla niin ei kerkeä omaa laitella :)

    Mutta mitäs kaikkee parannuksia porukka on tehny omiin sxr:iin ?

    Mulla olis:
    3" tangonkorotus + tanko ylös käännettynä
    Matala lasi
    Pientä kiillottelua
    Polisport kahvasuojat
    WP:n lineaariset jouset edessä (jäykät), tosi hyvät ajaa!

    Tulevaisuudessa öhlins setti ympäriinsä?
     
  6. Kake

    Kake Member

    Laitetaanpas sitte itekki: Ootteko kokeillu poistaa kannentiivisteestä sitä keskimmäistä lamellia ja entäs tuo ilmanputsarin modaus? Onko vaivan arvosia ja vaikuttaako kestävyyteen paljonkin/ pitääkö suuttimia vaihtaa?? Putket tekis mieli tilata vaan taitaa olla tonnin paukku.... sx700r
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    On noita kansipahviremppoja useempi tehty. Ilmanputsarista välilevy pois ja läppärunkojen alle toinen tiiviste. Sitte sielä 8 mm poranterä koneeseen ja änkkärin välilevyyn muutama reikä. Ja jos vielä oikein innostuu niin hiukan paksumpi helmapahvi... Johan raikuu eri tavalla!
     
  8. Kake

    Kake Member

    Saakos se sitten putsarin muokkauksen jälkeen enemmän ilmaa eli rupeaako käymään laihalla?
     
  9. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Nostetaampa tämäkin ylös.

    Noista kahvalämppäreistä vielä että toinen kahvahan se tietysti oli sökö eli ei lämpee enää kummakkaa.
    Mikähä lie noissaki maksaa ku suomessa 80€ ja rapakon takana 25$.

    Tilattiin Duellilta tarvikelämppärit (20w) ja asennettiin ne niin alko pelaamaan. Pitäisi vielä se toinenki vaihtaa koska toinen kahva lämpenee paremmin, siis tarvike.
    Hyvä vetää johdot siitä vanhasta johtojen reiästä ja jäävät piiloon hyvin. Suosittelen :)
     
  10. SXR700

    SXR700 Active Member

    nonii, nyt tuli ostettua sxr700 triple keväthankien ratoksi ;) Koeajolla tehot tuntui kovilta. Omallani on ajettu 11500.
    mitenkäs teiän jammut on pelannu?
     
  11. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Kohta mittari pyörähtää kahdeksaan tonniin ja meno vaan paranee :)
     
  12. SXR700

    SXR700 Active Member

    Nyt alkaa tuntua omalta tuo kelkka. Itse olen ajanu sillä nyt 600km. Ilmeisesti ajotyylini on säästäväinen kun kuluttaa niin vähän. Mitenkähän voisin parantaa patikko-ominaisuuksia? malli oli sxr700.
     
  13. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    öhlins/wp setti alle nii patikko paranee..
     
  14. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    No nii ja taas on vehkeet hajalla :mad: :mad: Tukivarsien rakentelijoille vaan tiedoksi et Kraftmekin M10 varrella olevat pallonivelet toimii kyl asiallisesti "Sulakkeina", meinaan vaan et on nyt sit toikin todistettu. Tee Itse tukivarret toimii kyl hyvin ja nyt pettää kamat sit helpoimmasta paikasta, pallonivel halki ja uutta tilalle, aikaa kuluu n.5 min jos joutuu avaimia vähän etsiin... Pakkohan se oli viel kävästä hypyttään vaikka vettähän täällä etelässä jo sataa... :-\ :'( :-\
     
  15. SXR700

    SXR700 Active Member

    Mulla meni tänään siitä telaston etummaisesta iskarista kiinnitys paskaks. Siinä kun on se hökötys missä se iskarin alapää on kiinni, niin se on irti. Onko se kiinni liukurungoissa läpiveetyllä pultilla? siis iskarin alapää on kokonaan irti ja todennäkösesti jouvun uuden iskarin ostamaan :'(
     
  16. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Täysin purettavissa ne on. Muutako alustaa tiputteleen alas niin pystyy helposti tarkistaan paikkoja.
     
  17. TripleMax

    TripleMax Yamaha V-Max 700


    Tänään viimeksi soittelin varmaan kymmeneen paikkaan ja kyselin WP iskaria Vmaksiin ( SXR) etupukkiin, mutta ei ootta myytiin joka paikassa. :mad:
     
  18. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Täältä ainaki löytyy WP-iskareiden jälleenmyyjiä joista kannattaa kysellä.
     
  19. TripleMax

    TripleMax Yamaha V-Max 700

    Ouluun Motormanniin kuulemma tulossa muutama kappale nuita etupukin WP tä :)
     
  20. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Solisissiinä tää talvi etelän miehelle, (jos ei ny yllättäen vielä Lappiin lähde!) ::)
    Joten nyt niitä SXR 700:n viriohjeita listaamaan ja uutta puhkua pannuun :eek:
    Laittakaahan tietoiset, kaikki kunnolliset ja opiskelijan kukkarolle sopivat vinkit tänne niin "Rudi" alkaa tuunaamaan ;) ;)
    Fiiberiltäkin vaan niitä vinkkejä jos ennätät...
    (Myös muut kuin tehopuolen vinkit kelpaa, kun olis tarkoitus tolla ny vielä pari talvee koittaa selviytyä?)
     

Suosittele tätä sivua