Yamaha SXR

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä HemmoX, 13/2/06.

  1. viksu_

    viksu_ Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    jeps. Kysympä nyt sitte samantien senki että onkos se vaikia homma laskea sitä alustaa että sais vähän korkeutta kelkkaan ku aika linttahan tuo on ;D
     
  2. Bärddu

    Bärddu Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    Mun mielestä ei tarvi laskea, jos alusta on ihan ryhdissään niin ei se pahasti matala ole. Ottaa ne muoviholkit pois reaktiotankojen alapäistä, niin korottuu hiukan.
    Ja pysyy varmaan suksipaineetkin maltillisempana, kun ei ole kovin nokallaan :)
     
  3. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR

    ei kait se vaikea homma ole laskea lattarauvasta vaan korvakot ja ns keski pukkia puottaa noin puolet takapukista puotuksesta.itellä ainakin kun säätiin alustan sopivan mukavaksi oli vakiona niin lintta,ni puotin sen 5cm ny on maavarraakin
     
  4. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha SXR

    Etupukki vakioreijissä?
     
  5. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR

    näi itellä
     
  6. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Eikös o entistä enempi vaa nokallaa ja suksipainetta tuollee, jos kerta jatkettuki oli... ?
     
  7. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR

    no ohan se vähän nokallaan mut kun hyppää päälle ni tasottuu
     
  8. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR


    oho prkl!
     
  9. matti.v

    matti.v Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    pikku alustan huoltoa oon tekemässä ennen ajoja. alustan iskarit mularilla huollossa.. uudet liukumuovit ja rullien laakerit yms pientä olis listalla. saako noita pukkien ja iskareiden muovipuslia jostain tarvikkeena? ilmeisesti duellilla olis joskus ollu ainakin,oisko vinkkiä mistä löytys?

    sit se tarkein kysymys: apex xtx:n sukset olis tarkoitus laittaa kun nuo omat on jo aika loput.. mut kiinnitys niissä aika paljon erilainen.. mites muut on tuollaisia toteuttanut ??? tuskin oon ensimmäinen joka tollaisia vaihtelee. kattelin tos pikaisesti että omasta suksesta sais kyllä sen kiinnityspalikan irti ja sen jos duunais noihin apexin suksiin.. ::)
     
  10. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: Yamaha SXR

    Elä laita muovipuslia tarvikkeina..

    Tuossa tarvike setti jos kuitenkin tarvikkeina laitat : http://www.sledstore.fi/puslasarja-yamaha-1 Tuo sarja oli ja ei kestänyt kuin yhden kauden ajot :(

    Orkkikset "marmoritiskiltä" tai esim. Partzilla, mutta tuolta saat varautua riippuen varastosaldosta 1-3 viikon odotteluun. Itse pistin tilauksen sisään ja osa tavaroista vasta 28.12 -15 varastossa..
     
  11. matti.v

    matti.v Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    pitkiä on nuo toimitusajat ja hinnat marmorilla. ei kyllä kehtaa viikkoja ootella.. mulla lähtee talli alta talokauppojen takia nyt tammikuussa joten
    taidanpa tilata tuon sarjan: http://www.emc24.fi/fi/tukivarren-muut-osat/17830-takajousituksen-puslasarja-yamaha.html?search_query=88-156&results=1

    mites nuo suksimuutokset, olisko jollain niihin vinkkiä?
     
  12. cossiemike1

    cossiemike1 Lynx Enduro sp 500 RCG -05

    Vs: Yamaha SXR

    Kyseessä siis hopeerunkoinen 500sxr...

    Mistäs ootta näihin korvaavia bensapumppuja ruuvaillut? Yrittäny ettii pitkin poikin mut eip tunnu tuollasta löytyvän mihin toi öljynsyötökin tulee ??? Vai onko parempia ehdotuksia? ;)

    Todennäköisesti viallinen, kun käy heikohkosti tyhjiä...siitä rötäämällä ~5000 asti ja sit herää eloon mut kuulee ettei ihan 100% käy. tuosta, kun kierrokset laksee, nii sama härnäyskaava taas uusiksi. Impulssi/alipaineletku ehjä. Aamusella otin letkua kaasarilta irti eikä sieltä nykimällä mitään tullut(tai no ensimmäisellä pyörähdyksellä pieni noro vallui letkua pitkin). Tulolinjassa oli bensaa kyllä. Keväällä jo oireili mut nyt kaasareiden putsauksen jälkeen oireet paheni huomattavasti. Ryyppyä näyttämällä käy paremmin, joten tuohon ruokapuoleen vika mun silmis kallistuu...
     
  13. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    Mulla on 700: sen pumppu jouten, jos se sopii niin voin myydä sen.
     
  14. cossiemike1

    cossiemike1 Lynx Enduro sp 500 RCG -05

    Vs: Yamaha SXR

    Kuinkas se triplestä tuplaan passaa...yks linja kiinni vain? :D
     
  15. cossiemike1

    cossiemike1 Lynx Enduro sp 500 RCG -05

    Vs: Yamaha SXR

    Tuonne näemmä noita normipumppujakin laiteltu...öljynsyöttö pitää vissii näis tapauksis siirtää tulopuolelle... ??? Ääh...ei toimi aivot yhtään... ;D
     
  16. matti.v

    matti.v Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    lisää tyhmiä kysymyksiä.

    500:n sxr:n jatkaminen 365/38/38 matolle. ajatus oli tehä se näin: blingfactorilta jos ottas ne nostavat 30cm jatkot ja vaihtas 8-pikkiset läpivetävät, alusta samaan korkeuteen..

    toimiiko se noin vai raapiiko matto johonkin kiinni?
    telatunneli on jo tyhjennetty ylimääräisistä suojista. pitääkös tuohon jatkeen liitoskohtaan laittaa/jättää jotku pyörät?

    oliko alkuperäiset vetopyörät 9 "piikkiset"? eikös tossa nyt pitäs välitys pienentyä jos noi 8;t laittaa?

    saa tarjota noita osia jos jollain on jouten. ;)
     
  17. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: Yamaha SXR

    Laita yhet rattaat siihen jatkoksen kohdalle jos laitat nostavat. Ja kyllä, välitys lyhenee samassa suhteessa kuin hampaat vähenee, jos laitat samalla jaolla olevat vetorattaat :)
     
  18. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR

    ja kyllä kannattaa laittaa ainakin 1piikkiä tai 2piikkiä pienempi ylähamppi vakiosta!
     
  19. matti.v

    matti.v Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXR

    mitkäs ne tuollaisen vakiot sit on? viimetalvena tuon ketjun vaihdoin ja mulla siellä oli tuollaiset: 22/40 hampaita ja ketju 70 lenkkinen.
    se pikkuratas tuskin paljoa maksaa mut pystyykö tuon ketjun muuten lyhentää kun tuolla ei varmaan oo ajettu edes 300km.. :p
     
  20. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: Yamaha SXR

    laita vaan 20piikkinen!kyllä kait sen voi lyhentää!liekko se liitos kohta kui luotettava sitte ??? ::)
     

Suosittele tätä sivua