yamahan katetarrat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä jarppiz, 27/8/08.

  1. jarppiz

    jarppiz YAMAHA V-MAX 600

    Ensinnäkin moro vaan kaikille olen ensikertalainen kelkan omistaja.Ostin yamaha v-max xt 600 vuosimallia 96 .
    Niin kysymys pitäis paikkailla pikkasen katteita niin saako mistään noita teippisarjoja ei välttämättä tarvii alkuperäiset olla.
    Kuhan on jonkinlaiset yamaha tarrat ;D
     
  2. kimmo85

    kimmo85 Lynx re

    Alkuperäiset tarrat maksaa sen verra paljo et ei kannata ostaa!
    Yksi tarra maksaa noin 60€/kpl joita on kopassa aika monta!
     
  3. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Jos sinulla on esim toisella puolen olemassa ehjät tarrat niin koita ottaa hyvä ku niistä ja kipase tarrapainoon... Nykyään tekevät kuvastakin
    aivan aidon näköisiä kopioita!
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Pitäis saada vielä peilikuvaksi jos tekee noin.
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Kyllä ne senki osaa sielä painossa.
     
  6. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Alkuperäiset tarrat on USA:ssa ihan järkihintaset ja eikä postimaksu paljon ole. Jos ei ihan just orggis tartte olla, tuo kotimainen tarrapaino on tosi hyvä valinta. Jos päädyt tilaamaan suomen maahantuojan kautta, toivottavasti sulla on ne ns. lehmän hermot. Itse tilasin vuonna 2000 edellis vuotiseen Jammuun kopan oik.puolen teipin. Aikoinaan sitä aina kyselin onko tullu??? sanottiin: soitetaan kun tulee! Vieläkin kun puhelin soi, olen toiveikas..joko nyt? Vaan ei vielä ole teippiä saapunut, mutta kuulostellaan.....no nykyisin on talli lastattu Lynkseillä mm. vara-osa saannin takia, mut ei ens talvesta vielä tiedä??
     
  7. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Iso maa,isot toleranssit.Jopa toimituksissa ;D
     

Suosittele tätä sivua