Yammun kulutus

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä tommy_84, 2/1/06.

  1. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    RX-1 17litraa satkulle puuterilla kiihyttelyä ja ajamista joten meleko pienillä kulutuksilla! 8)
     
  2. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    täälä on sxr 700 menny parhaillaan n.19l/100km välissä reiluaki vauhtia..max menny n.28-29l/100km..ja se oli muute pehemone keli sillo.....tuntuu et vaikka kaasu pohojassa ni ei enempää.....
     
  3. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    ja puoli pitkänä tuo max.......
     
  4. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Harvinaisen kauan sulla on kestany "puolipitkänä" ;D
    Ei sillä ettäkö mulla ei OLIS kestäny, mutta mulle vain sattu se heikompi versiö ;D Vai miten se oli ;)

    Joo ja olihan se niin että kun sillon niin!! Mulla viperi hörsi alkutalvesta 43L n.130km:llä.
     
  5. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    On muutes melko vähä ruokan tuo jammun 3-mukinen 700, nyky kelkkojen luokkaa tai jopa vähempi, eikä oo kone ongelmia.. :-*
     
  6. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Joo ei ole paha ruokasia, mutta kyllä minä ostelisin ennemmin tuota bensaa ku nuita pitkittäistukivarsia ja alustoja! :) On meinaan muutamat ostettu tällekki talvelle! ;D

    Koneessa ei ole ollu mitään vikaa!! Mahtava kampe!! 8)
     
  7. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    vähän ootee..mutta sehän on vähän niinku ooppeliki..mitä uuvvempi sitä heikompi ;D mittään muuta oo tarvinu ko pari metriä rautaa alustaan niin kestää ;D pensaa ei mene..eikä öljyä..ihimeen kestävä,utsjoen reissulla oikein laskin niin alle 2% seoksella menty ;D ;D ;D ja se kestää ;D
     
  8. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    paitsi runko alakaa oleen niinku pahavia ;D paitsi ei repiä...ku etu palakki vain..
     
  9. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    ja ville,mite se vaipperi ni kova ruokane o????niin joo..ja eihän tuki varret kestä ku sillankaiteisiin törmäilee jne.... ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua