Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä sahtari, 11/12/10.

  1. linxi

    linxi Active Member

    näin vähän arvelinki.
     
  2. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mikä ongelma tuossa on? Muisten ettei se iskari ihan keskeltä mene. Pitää vkl katsoa miten meillä menee.
     
  3. linxi

    linxi Active Member

    sitä just kyselinki että onko ongelma vai ei.
     
  4. PekkaVirtanen

    PekkaVirtanen Well-Known Member

    Pikaisella googlauksella ja omien kelkkojeni (freeridejä) perusteella sanoisin, että näyttää aivan normaalilta.
     
  5. lynz

    lynz Member

    Voiko tuon kytkimen päässä olevan starttikehän nakata huitsin kuikkaan,ku ei oo starttiakaan,vai onko se siinä tasapainotuksen takia?.Sillähän sais vähä painoa pois.
    Kelkkahan on 2011 freeride.
     
  6. Pertuzi

    Pertuzi Well-Known Member

    Voi nakata.
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Aika paljon se kehä painaa. Itse otin sen pois ja samalla kyllä vaihdoin teamin varin niin jäi hieman epäselväksi miten muuttu, mutta kyllä tuo paljon paremmin pelaa kuin viime talvena.

    Jos otat pois niin vertaile miten muuttuu jos et muita muutoksia tee samalla. Katso että ottaako enempi kierroksia ja vastaako paremmin kaasuun.

    On tuossa ainakin se hyöty että kytkin kevenee, hammaskehä ei enää silppuaa hihnaa kampuran kaulalle ja ehkä jäähdytykseen on pieni ero kun moottorin ja kytkimen väliin jää enempi tilaa ja ne jäähdytysrivat saattaa toimia paremmin kun eivät jää hammaskehän alle.
     
  8. lynz

    lynz Member

    No tarkoitus on ainaki rampit vaihtaa,ku siellä on jonku turakaisen itse viilaamat paikallaan,ja rampit oli asennossa 1,2,3?.Mikähän järki tuossa on.
     
  9. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ei mikään. Mitkä rampit ja miten viilattu? Mullakin itse muokatut :rolleyes:
     
  10. lynz

    lynz Member

    412 rampit ja rullien lähtöpäästä vähän kiillotettu.Ilmeisesti pohjoisen elinkeinoharjoittajan set uppi.lähtee jo 2500 kierroksilla ryömimään eteenpäin.Kytkimen jousi yellow green 100-260,ja varissa purple purple 160-320,välitykset 19/45.
     
  11. lynz

    lynz Member

    Tuli väärin tuo varin jousi.Eli varissa 231-303
     
  12. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Erikoiset säädöt. Mikä nuilla lappalaisilla on kun laittavat 412 ramppeja näihin? Itsekkin piti ekana vaihtaa rampit kun tuollaiset oli laitettu.
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Mitään mistään tiiä näistä burpin vehkeistä mutta äläppä ala mitään yleistyksiä tekemään lappalaisista, siitä saattaa joku ottaa nokkiinsa.
     
  14. lynz

    lynz Member

    Nyt rupes skiitoo hirnuun. On se vaan uskomatonta kuinka voi kelekassa luonne muuttua,ku vähän muuttelee noita jousia ja rammpeja
     
  15. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Eikö ne oo kaikki samanlaisia? o_O

    Mitä laitoit sinne?
     
  16. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sitäpä sinun pitää kysyä heiltä ...
     
  17. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Niin kait vissiin. Voihan se olla että nuissa 412 rampeissa on jotain hyvää mitä en ymmärrä.
     
  18. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Voi voi, minun pointtini meni vähän yli hilseen vissiin.
     
  19. lynz

    lynz Member

    438 rampit ja130-320 jousen kytkimeen,ja variin sen vihreän180-303.uskomaton muutos.
     
  20. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joo mulla on ollut samat säädöt viime talvena. Nyt on erit. Tais nuokin pelata ihan hyvin mitkä sulla on nyt. 441 rampeilla vetää ehkä vielä paremmin tai niihin on aina päädytty kun eri vaihtoehtoja testailtu.
     

Suosittele tätä sivua