Lynx Enduro Penkki projektia

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Matti_Kuukka, 5/12/13.

  1. Matti_Kuukka

    Matti_Kuukka Member

    Onko kellään ideoita kuinka sais lynx enduro 2002 mallin penkkiin vähän korotusta tai ergonomisemman ajoasennon? Vastauksia kiitos
     
  2. jussih4nk

    jussih4nk Well-Known Member

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Ihan asiallisen, tosin aika maltillisen korotuksen saa, kun ottaa penkin irti ja laittaa kiilamaisen palan alle ja pitemmillä ruuvveilla kasaan. Finfoamia, tms materiaalia on ainakin helppo työstää kiilaksi...
     
  3. Kaapo65

    Kaapo65 Renegeizzz

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Omaan enskaan tuli laitettua sellasen puukiilasysteemi penkin alle ja itse penkkiin pari kerrosta liimapintaista retkipatjaa joka oli helppo leikellä sivuista muotoon katkoteräveitsellä. Se nahka vaan rohkeasti irti ja vylliä väliin!
     
  4. Matti_Kuukka

    Matti_Kuukka Member

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Riittääkö jos ottaa penkin vain irti ja lisää runkon ja penkin väliin jotain? MUTTA MITÄ JA MITEN??
     
  5. Pärde

    Pärde Kelkaton

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Kokeile hakua, jostain löytyy kuviakin. Ite laitoin kiilapalan, 4 " lankusta
    jonka verhoilin punaisella kankaalla. Takaa korottuu n. 7-8 cm
     
  6. Smigel

    Smigel Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC -12

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    [​IMG]
     
  7. Matti_Kuukka

    Matti_Kuukka Member

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Löysin täältä kotiseudultani suutarin/verhoilijan joka lupasi purkaa penkin,pistää sinne retkipatjoja korkeuteen ja laittaa päälle vaahtomuovia pehmikkeeksi ja uusi verhoilu päälle. Miltäs tämä kuulostaa? Mutta paljonkos niitä patjoja sinne tarvittaisiin että saataisiin ergonominen ajoasento??
     
  8. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Lynx Enduro Penkki projektia

    Itse olen 170cm ja sellanen 12cm perseen alle lisää vanhan penkin pinnasta nii ois ollu hyvä..

    Laitoin sitte kuitenki 2005 sdi lynestä penkin pienellä modilla..

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=115673.60

    Tuossa jotain kuvia.
     

Suosittele tätä sivua