vm.-97-> Vmaxit

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä XTRacing, 31/1/06.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tottakai alhaalta kestää ottaa , ku sehä vaan rajoittaa uloatuloa ja jos ottaa kokonaa pitää laittaa rajotinremmit tilalle.
     
  2. Bärddu

    Bärddu Well-Known Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Miten korkeaharjasen ja miten pitkän maton vois järkevästi laittaa 700 vmaxiin? :) Oon katellu tommosta Camoplast oe comp 370x38x54 2,68" mattoa, onko kokemuksia kellään että mahtuuko pyörimään ja minkä kokoset vetarit pitäis olla? Ja tuleeko mitään kirimis ongelmia jos jatkaa noin pitkäksi?
    Alustaa toki pitää siirtää reilusti taaksepäin ainakin.
     
  3. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    7 piikkisillä mahtuu ollee!!! jos jatkaa tohon mittaan takapukki kun joustaa se löysyttää mattoa,ainakin mulla (tullu siihen tulokseen)!!! kun jatkettu 365:seksi.joutus siirtää takapukkia reilusti taakse päin!!et lopettas sen löystymisen.jos alustaa siirtää tulishan siinä parempi tela kuluma :)
     
  4. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    moroo!!!jos minä kavennan tosta veemaxista keulaa 5cm puoleltaan saanko enään vakio iskareita paikalleen????
     
  5. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tekeekö punakantisen triplen äänenvaimennin vastapainetta? eli olisi tarkoituksena keventää ja saada vähän nasakammat äänet. Isoo alumeeti putkea löytys jo hyllystä jos tekisi uuden vaimentimen. Eli sitä haen takaa meneekö laihalle, jos tekee läpivirtaavan vaimentimen jonka reikäputki olisi juuri samankokoinen kuin paisarin reikä? :)
     
  6. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    entäs lällänen modi http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=110577.0
     
  7. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tuikkaa tuo sinne, todennäköisesti lähtee ääntä:
    http://www.ebay.com/itm/SNOSTUFF-RUMBLE-PACK-FOR-YAMAHA-SX-VMAX-SX-R-MOUNTAIN-MAX-600-/231248047063?pt=Snowmobile_Parts_Accessories&hash=item35d7752bd7&vxp=mtr

    Youtube:
    https://www.youtube.com/watch?v=8X328F_SDLI

    189 euroa sis. rahti+alvit ;D
     
  8. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Alkuperäistä en halua muokata ollenkaan ja pääasia olisi nyt kevennys kun tuo alkp. painaa hemmetisti..


    Onkohan tuo läpivirtaava? jos on niin sittenhän voisi tehdä itse vastaavan turvallisin mielin? En ala maksamaan 200 euroa osasta, kun itse voi tehdä vastaavanlaisen lähes nolla budjetilla :)
     
  9. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tuo Rumble packki on ihan läpivirtaava kuten kaikki muutki mökäpöntöt. Ja tuo on livenä aivan hirveä ääninen kapistus. Aattelin omaani tehdä jonku db-killerin mikä ei ahistais kauheasti. Yhenlaista jo kokeilin viime keväänä mutta ahisti liikaa.
    Kannattaa tehä mahollisimman iso vaimentava osa siihen, vaikka slp:n tyyliin makuulle.
    Niin ja tuo rumble packki on aikalaila sieltä keveimmästä päästä ja on n.4kg keveämpi kuin alkuperäinen.
     
  10. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Okei, täytynee ruveta askartelemaan talvea odotellessa. Ootkos vaihanu suuttimia isompiin vai onko pelannut ihan orggis säädöillä?
     
  11. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Pelkän pöntön vaihto ei tarvi välttämättä puljata suuttimia on vakiona hieman paksulla muutenkin. Suosittelen lisäksi läppäspacereitä ja hiilikuituläppiä ja kannentiiviste modia. Saa mukavasti herkkyytä ja vähän voimaakin lisää.
     
  12. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Jees, kiitoksia neuvoista ja vinkeistä!
     
  13. Bärddu

    Bärddu Well-Known Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Minkäs kokoiset suuttimet kuuluu olla -98 700 vmaxissa, ja pitikö se yksi suutin olla erinkokoinen?

    Mulla on näköjään kaikki samankokosia, haitanneeko mitään?
     
  14. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Minulla on triplessä paikallaan 145/143,8/143,8 ja luulen ainakin että nuo on orginaalit, jossain netistä muistaakseni viime talvena "varmistin" asian :)
     
  15. kelkkakurko

    kelkkakurko Yamaha multiple..

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tuostapa kattot, std lukee suuttimen jatkona ja mikä mihinki kuuluu..

    http://www.partzilla.com/parts/search/Yamaha/Snowmobile/1998/VMAX+700+SX+-+VX700SXB/CARBURETOR/parts.html
     
  16. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    tukivarret pätkitty ja melekeen kaikki hitsattu nippuun mut lanka loppu per..ens viikonloppuna näkkee et mahtuuko iskarin paikalleen.
     
  17. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    kaikki meni hyvin paikalleen ainut mitä pitää modata on pohjapanssari pitää tehä alas tukivarren levyset hahlot ku ulos joustossa ottaa panssariin kiinni
     
  18. Bärddu

    Bärddu Well-Known Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Kehtaatko laittaa kuvia, minkä näköinen tuli? :)
    Itellä kiinnostais myös tuo keulan kavennus, olis näppärämpi käsiteltävä ja samallahan nousis keulakin vähän ylemmäs.
     
  19. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?action=profile;area=pictures;u=16100;view=3319

    empähän muuten osannu kuvaa tänne laittaa
     
  20. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    moro taas!!mittasin puristukset tuosta 14000km ajetusta v-maxista (kylymä kone)magneeton puoli 8,8baria keski 8,7baria ja kytkimen puoli 8,8baria. onks pahat??
     

Suosittele tätä sivua