Mistä 5900 teipit?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä PeterBaBolbapier, 10/3/15.

  1. PeterBaBolbapier

    PeterBaBolbapier Onneton säheltäjä

    mistä saa tilattua tarra/teipit viisysiin? olis tarkotus rueta kesä aikaan entraamaan kelkka kuin olisi tehtaalta tullu ;)
    projektit osiolla sitten jatkossa :)
     
  2. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Mistä 5900 teipit?

    Minkä ikäisestä 5900sesta on kyse? Mulla olis vielä punakoppaisen LTSsän (1994/1995) teippisarja olemassa.
     
  3. PeterBaBolbapier

    PeterBaBolbapier Onneton säheltäjä

    Vs: Mistä 5900 teipit?

    Mustakoppasen teippisarja hakusessa.. en nyt muista vm. mutta ilman syngro merkintää täytyis olla ::)
     
  4. samiaa

    samiaa Member

    Vs: Mistä 5900 teipit?

    Moro,

    Jos on kuvat ja vähän jotain osvittaa niin http://www.hannulat.com/tarrat/tarrat2 tekee sellaiset.
     
  5. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Mistä 5900 teipit?

    Tuon mallin teippisarja voi jo olla hankalampi löytää.. Tai no, se värikäs tarra varmaan vielä löytyykin, mutta se paksu, heijastava ja mustareunainen LYNX, sekä GLX 5900 -teippi voi olla jo sitten haastavampi.

    Itse olen joskus miettinut, että mikäli tuohon omaan joutuis juuri nuo "vaikeammat" teipit hommaamaan, niin menen käymään liikkeessä, jossa myydään paksua heijastintarraa. Siitä sitten itse leikkaamalla ja mustan kehyksen maalaamalla varmaan sais aikalailla oikean mallisen. Tietty, kai nyt jonkun tarrafirman takahuoneesta heijastavan tyyppistä tarraa löytyy, jos soppelisti onni potkii. Se toki voisi helpottaa, jos joku saisi selville sen firman, joka noiden 80-lukulaisten teipit teki.
    Niin ja huomiona senverran, että eihän tuo alkuperäinen teippi mitään isommin heijastanut, mutta pinta itseasiassa kuitenkin on aika lähellä heijastimen pintaa.
     
  6. meisa

    meisa IQ R

    Itellä ois nyt sama ongelma edessä. Eli 1987 5900GLX tarvisi uudet tarrat. Missä sait teetettyä ne?
     
  7. vinski

    vinski Ski-Doo Summit 850 X -20

Suosittele tätä sivua