RAVE 600R E-TEC -19...

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä rupsu, 13/8/18.

  1. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Laitahan kokemuksia miten muuttui :)
     
  2. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Sitä mietin itekki vaikka saishan sen takasikki :D mieli tekis vaa kokeilla vaikka nytki on mukava mut ei ehkä ihan paras mulle huonolla reitillä.. onko muuten näin että kun painoa niin täytyisi esijännityksiä kiristää? Tuo perän painuma ei kuitenkaan oo kun sen 7-8cm kun hyppää varusteineen kyytiin eli noin reilu 120kg
     
  3. teme-

    teme- Well-Known Member

    Takapukin jousella sitä painoo kompensoidaan, eikös se suositeltu painuma ole 50-70mm puskurista mitattuna?
     
  4. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Samaa mieltä!....tosin minulla pohjailee mutta no worry
     
  5. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

  6. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Laita säädöt ohjekirjan mukaisiin sport (vai oliko race se nimitys) asetuksiin niin patti maistuu olematta kuitenkaan epämukava.
    Selkeät ja yksinkertaiset ohjeet. Mielestäni keulaan saa laittaa sen lisäksi vielä 2-4mm esijännitystä lisää vakio jousilla että kelkan asento olisi ok.

    T, Teemu
     
    jonessi88 tykkää tästä.
  7. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Kävin kokeilemassa sporttisäätöä, mutta omasta mielestä meni raskaammaksi ajaa ja silti sai pohjaamaan. Säädin siis vakioasetuksiin ja siitä tekee pientä hienosäätöä jos tarvis
     
    jonessi88 tykkää tästä.
  8. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    Tän takia en ala muuttelee mitää ko nyt on nii pirun hyvä eikä pohjaa vaikka kui vejättää patikossa miten sattuu :D Mulla kerran oli säädetty lynx re 16vm 800 rskit johonki sportti endurosäätöihi nii voi juma mikä kivireki oli ja todellaa raskas ajaa, sit ku heitti vakio asetukset ni pysty ja uskalsi laskee taas menee niinku huvitti. Tietysti nämähän on nii yksilöllisiä miten ja millä asetuksilla kukakin tottunu ja haluu ajaa :)
     
  9. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    850ssä mulla kaikki jouset vaihdettu jäykemmäksi ja painoa ukolla lähempänä 120, kuin 100.
     
  10. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Jos sport asetukset tuntuu liian kovilta niin hae siltä väliltä. Jos kuskilla on oikiasti raskas kaasupeukalo ja painoa+100kg ,alustan jouset pitäs vaihtaa etupukille 60 ja taakse 65 ja samat esijännitykset jousille kuin vakioissa.
    Mutta, jos tuntuu normi setti pelaavan hyvin, niin ei niitä jousia kannata lähtee vaihtaan, nämähän on makuasioita...
     
    Viimeksi muokattu: 17/1/19
    Mika_R tykkää tästä.
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mitenkäs se @Mika_R olikaan tuolla Paljakassa, vajaata kymmenen lonksia pihassa ja yhdessä ehkä oli keulan jouset vakiot :D, minä en ymmärrä jos siellä on klikkereitä joka kalikka täynnä niin miksi niitä ei ruuvaisi jos asia mietityttää, onko se jotain nykyajan laiskuutta vai ettei voi vaikka kännykkään kirjoittaa setupit, minä oon pitänyt vihkoa ja kynää mukana johon kirjoitellut tuntemuksia ja jokainen muutos ylös (joskin nykyään kännykkään enempi), muutenhan noita ei voi saada vaaralliseksi kuin paluun liiallisella kirimisellä jolla monesti saadaan myös se pahin kivireki.
     
    zzracing, vetkulilm, M.E.A ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  12. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Miten muuttui raskaammaksi? Ohjaus jäykistyi vai että rungon liikkeet kasvoi ja väsyttää kuskia enempi vai mikäkö?
     
  13. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Telasto meni liian kovaksi, tuntui herkkyys häviävän pienemmässä patissa, rettuuttaa kuskia. Vakioasetuksilla paljon rennompi ajaa, kun ei tuo vauhti ihan kisakuskien luokkaa ole
     
  14. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Vaihdoin keulaan etusuksiin 24nm jouset. Omasta mielestä ei nostele mutkissa suksea, niin herkästi. Muuten vakio asetukset. Ei oo vielä kunnon patikkoo laskee kun on ollu vielä niin pehmeetä lunta.
     
  15. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Paljonko sulla painoa?
     
  16. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Paljonko huiput? Itse sain kelattua mittariin 143km/h suht.tasaisella suljetulla radalla
     
    vetkulilm ja vinotintto tykkäävät tästä.
  17. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    Empä oo vartavasten kokeillu mut tais olla 133km/h täl hetkel
     
  18. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Joha tuosta pyyhkäsee föönillä ohitte:D
     
  19. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    85kg ilman ajokamoja
     
  20. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    Jep :D
     

Suosittele tätä sivua