Rinnerallia mahdollisesti

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Jarp_pi, 29/3/17.

  1. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    Saako tuolla käydä pulahtaa altaassa tolla sauna passilla? On kaiketi 40€ per kuski jos ottaa kaverinki mukaa ja ajaa samalla pelillä?
     
  2. Jarp_pi

    Jarp_pi Member

    Kaverin voi ottaa matkaan ja jos yhdellä kelkalla niin kaveri +20€ (sis.sauna).

    Jos oikein ymmärsin niin +10€ ja pääsee uimaan.
    Perheen voi nakata -25% alella uimaan ja syömään päiväksi samaan aikaan, kun itse sulattelee liukuja.

    Laitelkaahan ilmoittautumisia niin saadaan vähän käsitystä osallistujamäärästä ja serenan porukka valmistautuu sen mukaan mahdollisella makkaranpaistolla yms.
     
  3. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    Minäpä tuun ja otan varmaan kaverinkin messii. Onko paljon porukkaa tulossa?
     
  4. Jarp_pi

    Jarp_pi Member

    Loisto homma, laitatko mulle vaikka yv:nä sun nimen niin saadaan lista näyttämään serenan porukan silmissä hyvältä. Toki voit suoraan mun numeroonkin laittaa viestiä 045 78718858, ei oo liikaa numeroita
     
  5. Jarp_pi

    Jarp_pi Member

    Ja ei tungokseen asti ole ajajia, varmaan 10-12 kelkkaa tulossa sillä määrällä viime vuonna mentiin myös ja varsin mukava oli ajaa kun ei tarvinnut jatkuvasti väistellä.
     
  6. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    pistin yv
     
  7. KTM450

    KTM450 Lynx RE 600R -23

    No voi pahus, miten tämä tapahtuma on mennyt ohi korvien? Asun ihan vieressä, Serenan valot loistaa kotia, mutta niin vain en ole tästä mitään kuullut. Nyt kun sain tästä tietoa, niin ollaan Tahkolla ajamassa. Toivottavasti ensi vuonna uudestaan, täältä olisi tulossa ainakin kaksi kelkkailijaa.
     
  8. willik

    willik Well-Known Member

    Miten tänä vuonna? :rolleyes:
     
  9. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    kangasala pälkäne valkeakoski osiolla rinnerallia
     

Suosittele tätä sivua