Levin ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä MikkoY, 30/10/06.

  1. Samik

    Samik Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    24.3. pitäs lähtee Kolariin, Tapojensuulle. Onkohan paikalliset ajellu sieltä Ylläkselle menevälle reitille? Taitaa tulla tienvarsia pitkin 10-15km lähimmälle reitille.
    Ajoseurakaan ei olisi pahitteeksi, olen siis siellä viikon 13.

    puh. 0407205176
     
  2. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Re: Levi, Ylläs ??

    Tulipahan taas bongattua joku kusipäiden kokoontumisajoihin menossa ollut yamaha-kuski..

    Polestarin alapuolella t-risteyksessä, josta siis lähtee kätkän lenkille, immeljärvelle ja levikeskukseen, oli ratsia jossa oli pari poliisikelkkaa..
    Kaveri puhallutettiin ja katottiin paperit.. Sit oli mun vuoro niin en kerinny antaan poliisille kun paperit niin kätkän lenkiltä joku päästeli yamahalla niin perkeleesti ja hirveessä latikaisessa keskuksen suuntaan.. Kaikki katto, että mitä kerpelettä just tapahtu.. Sit poliisi lähti juokseen kelkalle meikäläisen papereiden kanssa.. "FAAK" ja lykkäs mun paperit kaverille ja kiireesti takas kelkalle ja perään niin mahotonta kyytiä.. Oli polestarin kulmalta taittaneet molemmat aika kyytiä pois reitiltä.. Toivottavasti jäi kaveri kiinni.. Oli varmaan laskenu kätkän lenkin lopun kolmellakympillä tutkaan kun siellä oli myös poliisi yhdessä tien ylityksessä..
    ...tai sit oli promilleja :mad:
     
  3. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Re: Levi, Ylläs ??

    Olikohan yamaha kuskilla nyt kaikki murot kulhossa ? ;D
     
  4. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Re: Levi, Ylläs ??

    Rohkenen epäillä.. ;D

    Mutta saipahan päivän naurut siinä, ei itselle ainakaan tulis mieleen vetää poliisikelkan edestä semmosessa latikaisessa että lumet lentää päälle ;D
    ...tosiaan hetki kyl kesti tajuta mitä oikeesti tapahtu :D
     
  5. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Re: Levi, Ylläs ??

    Varmasti.. :D kyllä mie ainaki raivostusin jos minun päälle joku ihme hyypiö lumet heittäs päälle ;D
     
  6. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Re: Levi, Ylläs ??

    Tuo se onkii hyvä paikka revitellä siin ku on hiihtäjiä melkei aina päiväsaikaa... :-\
     
  7. Stained

    Stained Rattikelkka

    Re: Levi, Ylläs ??

    Jep. :) Hiihtäjiä pitää kunnioittaa siinä missä kaikkia muitaki. :) Vaikka ampuuhan niillä välissä vähän yli ne niitten hommat yms mut niin.. :) Hyvällä käytöksellä neki pidetään tyytyväisenä.
     
  8. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Re: Levi, Ylläs ??

    Onkos foorumilaisia Levin ympäristössä viikolla 14??

    Ryhmä "rämä" suunnistaa lauantaina Leville.
    Sunnuntaina safaroimme 10 kelkan voimin Levi-Sodankylä-Luosto-Käyrämö pätkän.
    Sieltä maanantaina sitten toista kautta takaisin Leville.

    Alkanut viikko sitten pöristelläänkin paikallisia reittejä ristiinrastiin, mukaan saa toki
    yhtyä, mikäli ajoseuraa vailla!
    Lapa ainakin pystyyn!

    Matkassa ainakin seuraavanlainen kööri, lukuunottamatta TNT:tä ja lisäksi mukana on
    jokin sekalainen seurakunta muita telallisia

    [​IMG]
     
  9. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Re: Levi, Ylläs ??

    Viikolla 14 Levillä ja kai minä jossakin vaiheessa jonkun 4-tahti Phazerin siellä vuokraan....
     
  10. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Re: Levi, Ylläs ??

    Pääsiäisenä pitäis tulla viikko 16 viettämään sinne. Ajoseurakin kelpais, ku oon ainoo kelkkailija meidän mökis.
     
  11. texas85

    texas85 Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    huomen iltapäivällä saavutaan leville! :) ski-doo XP ja 500 formula..
     
  12. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Re: Levi, Ylläs ??

    viikko 14 pitäs leville suunnata kalustona 2kpl re 1kpl rc ja 1kpl reviä
     
  13. kole

    kole Mxz x-rs 850

    Re: Levi, Ylläs ??

    Samoin viikko 14 . Pari xfireä, x-trim ja rev.
     
  14. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Re: Levi, Ylläs ??

    ite olen pääsiäisen aikaan levillä itekki todennäkösesti. elikkä lapasta pystyyn jos näkyy Vihreä CF ilman tuulilasia :)
     
  15. razer

    razer Nytro Rtx

    Re: Levi, Ylläs ??

    Joo o pääsiäisenä on tarkotus kaverin kanssa lähteä ajelemaan.. Jos näkyy keltasta ski doo mxz 550F ja lynx enduro 500 special niin ajo seuraksi saa tietenki tulla.. :)
     
  16. Panuhu

    Panuhu Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    Luultavasti 440 racing lyne lähtee mukaan leville vkolla 14! Päivä lenkkejä Levin ympäristössä... Reissuseura ei pahitteeksi!! :)
     
  17. TWR

    TWR AC ZR 8000 137" Ltd -16 (black)

    Re: Levi, Ylläs ??

    v.14 tullaan Zyco:n kanssa Leville viikoksi. 1x RE 1x X-rs, suunitelma on ajella mahdollisimman paljon 6 päivässä.
    Ruottin puolelle olis kans kiva päästä, joten jos joku tietää hyviä freeride-paikkoja muonion korkuudeella ruottin puolella niin kertokaa ihmeessä, jos ei yleisesti niin laita yv.tä tulemaan  :p

    MikkoY: Ootteko suunnitellut muita vähän pidempiä yhden päivän reissuja kun tuo sunnuntain/maanantai safari?
     
  18. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Re: Levi, Ylläs ??

    Mitään muita reissuja ei ole lukkoon lyöty..
    Muonioon mennään, mulla ainakin mielenkiinto ruottin puolelle..
    Ehkä sieltä sitten Raattaman kautta takaisin Leville.
    Ehdotuksille ollaan vallan avoimia, ajamaanhan sinne ollaan menossa!!
    Otahan yhteyttä vaikka YV:llä
     
  19. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Re: Levi, Ylläs ??

    Mitäs tulee kilometrejä Levi-Raattama-Hetta-Muonio-Levi? Raattamasta ei tainnu päästä Muonioon suoraan, vaan täytyy kiertää Hetan kautta? Paikallisilla tietty jotain omia reittejä on, mut laillisia kyselen.

    "Sunnuntaina safaroimme 10 kelkan voimin Levi-Sodankylä-Luosto-Käyrämö pätkän.
    Sieltä maanantaina sitten toista kautta takaisin Leville." Mitäs tosta tulee kilometrejä MikkoY?
     
  20. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Re: Levi, Ylläs ??

    Mahtaako olla jossakin 400-500km tietämillä??
    Ei ole laskettu, maanantaina voin infota! ;)
     

Suosittele tätä sivua