LYNX 2013

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Jannne, 27/1/12.

  1. wezku

    wezku xc sp

    Vs: LYNX 2013

    Vaan eipä se oo tyhmä kuka pyytää vaan ........ ;D
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: LYNX 2013

    ;D
    No ei kai nyt sentään. Eihän tosa oo kö Öhlärit ja nastamatto hintaa nostamassa, luulis että 20k ois lähempänä?
     
  3. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: LYNX 2013

    No sitähän minäki sanoin mutta kovasti sanottiin tuo muka hinnaksi. Mutta onhan tuo Limitededitioncollection-malli! ;D
     
  4. teme-

    teme- Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    Saatta tuolla hinnalla jäädä varastoihin pölyyntymään ;D
     
  5. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: LYNX 2013

    Milloin lie tulevat hinnastot näkyville? Mielenkiinnolla odotellaan tuon 3900 boondocun hintaa ,äkkiseltään ajateltuna tuo 3900 vois olla halvempi kuin tuo paremmilla iskunvaimentimilla varustettu 3700 . Kun onhan esimerkiksi freeride kalliimpi verrattuna summit 154x:ään ???
     
  6. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    Tuskin kasaavat yhtään ylimääräistä, kevät ennakossa tilatut vain. Uskosin löytyvän vanhan muistelijoita jotka ajelivat aikoinaan vanhalla gls:llä ja ovat tällä hetkellä siinä asemassa taloudellisesti ettei tuommoinen hinta hirveästi kirpaise. Sarjan oletettu pienuuskin varmaan nostaa hintaa (korkeintaan 100 laitetta max.)
     
  7. Teemu

    Teemu Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    RE 600 kun saisi valinnaisena noilla Öhlins kepeillä, niin... Komeita kamppeita. Hauska kuulla paljonko ovat saaneet sporttien painoja pudotettua. Näyttäisi jousetkin olevan muuttuneet.
     
  8. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: LYNX 2013

    Mikä se nuista öhlareista tekee niin mahtavat verrattuna kyppeihi? Ite en nuista ymmärrä mitään ja ainoo mitä oon huomannu( ja kuullu) et öhlarit on vähän paremmin viimeistelty :-X
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: LYNX 2013

    Esson paari -uskottavemmat
     
  10. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    Huhuja GLS:stä ;D

    Jos tuo pitää paikkansa, niin voi kyllä tosiaan olla se hintakin aika huima ;D
     
  11. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: LYNX 2013

    Sehän näyttää siltä että lynxin suunnittelijoiden keski-ikä on puonnu alle 70 vuoden...ei ehkä enää suksenpohjiakaan tervata :eek:

    tosipuheissa tuon peepeeässän modi näyttää tosi hyvältä ja 3900 ohjausaksilan paikkakin on minusta hyvä, vaikka joku sitä epäili. Siinä sijotetaan kuski takapukin päälle niinku ärämkoossa. Todennäkösesti heleppo laite viistorinteeseen. Voimalinjoissakin lyne on noussu ihan hänniltä kärkeen 2-3 vuoden aikana. Kohta merkin vaihto ???
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    Tuon Esso-uskottavuuden ja viimeistelyn lisäksi vaikkapa PDS. Ja jostain syystä itselläni huoltoväli on Ö-iskareissa ollut pidempi. Johtuuko jostain männän muotoilusta vai muusta tekijästä, niin näin vain on ollut.
     
  13. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: LYNX 2013

    Forest foxi papat pistetty talakkari hommiin, niin alakaa voimalinjaki pelaamaan.. porukka nuorentuu niin voi alustastaki muotoutua umpiseen suunniteltu versio.
     
  14. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: LYNX 2013

    no hoi haloo, meinaattako tosiaan että se GLS on nyt niinku SE reittiraketti mikä jokasen pitää ostaa. Eikhän se ole se keräilyeditio niille jokka paukutti 3300 GLS:llä kasarilla ja teki sen jälkeen isot massit IT kuplalla ysärin lopussa.

    ;D
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: LYNX 2013

    Tökkäs tosa silimään Etec Commander, 50cm leviä matto 44mm harjalla!
    [​IMG]
    Siinon jokerikortti siihen kairassa ajo-topikkiin! Ossomm!!
    ;D
     
  16. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Vs: LYNX 2013

    f
    Mahtavat? No, itse ajanu hyvillä säädöillä olevilla kybeillä. Ja öhlissit on myös. Ero tulee ääritilanteissa ja myös laaja-alaisemmassa toimivuudessa. Varmaan toi PDS osin vaikuttaa. Lynessä Kybit on saatavissa hyviksi, mutta hieman se maksaa. Jos tehdaskelkkaan olisi valittavissa ottaako Kybit vai Öhlissit, itse ottaisin vaikka lisämaksulla Öhlärit. Tuo huoltovälin pituus on 1 tosiasia, toinen on että ne vaan toimii vuodesta toiseen vähillä toimenpiteillä vaikka kelkat vaihtuu. Mulla samat v-07 re:stä, nyt -11 RE.
     
  17. xtrimmi

    xtrimmi xtrim 800 re

    Vs: LYNX 2013

    kyllä on kunnon mallisto nyt lynellä! laitettava varmasti kalusto uusiksi. Onko hinnoista tietoa vielä?
     
  18. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: LYNX 2013

    Kyllä mulla on KYB:t toiminu 2012 RE:ssä ilman simmaamista, pelkkiä klikkereitä säätämällä. Nyt 1260 ajettu ja eka huoltoon menossa vasta viikonlopun jälkeen. Olen aina ollut sitä mieltä, että iskareissa on eroja mutta silti pitänyt noita Öhläreitä jo vähä ylihintaisina.
     
  19. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Vs: LYNX 2013

    En Kybiä moittinutkaan, harvinaisen hyvät iskarit vakiovehkeessä. Vaan ajajia on monenlaisia, itse ajan 4-8 tkm talvessa. Eikä sekään kerro mitään, kilometrit on niin erilaisia.Hyvillä reiteillä 1000km /vkl menee kevyesti, ja ei edes kummosia säätöjä tarvii miettiä. Vaan sitä tarkoitan, miksi kotimainen tehdas ei anna enemmän mahdollisuuksia valita ostajalle. Itse en pidä tuosta vakio ripsaw 38 matosta.vaan voinko tilata uuden lynksin esim 38 CrossCountry matolla? Ei, vaan osta kelkka ,heitä uusi matto tallin nurkkaan ja asenna uusi tilalle. Mitä järkeä? Ja tarkoitn nimenomaan ennakkotilausta keväällä.
    Uuden auton osto on menny vaikeaksi, valitset Auton siihen pitää päättää väri, vanteet, renkaat mahd. Moottori, sisusta kangaslaatu, väri(taas) mediasoitin, otatko peruutuskameralla vai piipparilla, haluatko viileäkaapin vai takamonitorit ym.ym. P*skaa, helpompi ostaa esittelyauto. Ni on kumma kun en saa kelkkaan edes valita 6 kk etukäteen iskareita tai mattoa. Ja mulle on ihan sama mitkä tarrat siinä on!kunhan se toimii siellä missä minä ajan!
    Tämä liittyen aiheeseen Lynx 2013
     
  20. jazzo

    jazzo BD3900RE -19

    Vs: LYNX 2013


    Parin viikon päästä alkaa roadshow. Saa nähä kulkeeko niillä pitkä dokkeri etelässä mukana. Vähän luulen, että 3700sen ne on kärryyn nakkoneet. Pitääpä käydä kylmätyypit ottamassa ja äimistelemässä hintoja.
    http://www.mk-lehti.fi/megars2013.htm
     

Suosittele tätä sivua