DCR tallin turinointia

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Patte, 27/3/12.

  1. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ite en ainakaan ruukaa harrastuksista laskia tuntipalakkaa. Takkiinhan siinä tekee ellet ole joku Daniel Bodin tai muu vastaava kelkkasankari ;D
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: DCR tallin turinointia

    joo kait se harrastus ja työ on ihan eri asia? Muutenhan itelläki maksais nuot romut sen 35000euroa ainaki, vuojessa! ;D
     
  3. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    No pukkaas ile se summitti pitrttiin ja lyö 3k mulle lapaan nii,alako suhiseen ja oon siltiki päisään.. ;D En minä harrastuksille laske hintaa,vähän työn sivussa tullee oppi.
     
  4. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Makia idea oli eilen olla kuppilassa aamuun... huh! No eipä sitä jouva sairastaan,keltanen pelastaja messiin ja kyytiä pummaan ku ei uskalla aijaa.. No nyt kävi näin!!

    [​IMG]
     
  5. totu

    totu Tundra

    Vs: DCR tallin turinointia

    Soppelisti alko ripsimään lunta :)
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: DCR tallin turinointia

    Oksennusta lampun lasi täynnä ko on niin kumman värinen? ;D
     
  7. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: DCR tallin turinointia

    Tuota ketjun venymistä ihmettelen, montako sataa tuhatta sillä on ajettu ::)
     
  8. Ilej-

    Ilej- ProRMK -20, VesiRansetti #9

    Vs: DCR tallin turinointia

    Eikai niille hintaa kannata laskeakkaa vaa kyllä mä veikkaan et sulle iha kohtuu hinta jäis tosta käteen jos nuita ois kiinnostusta alkaa muillekki rakentelee..

    Harrastushan se varmaa monelle muullekki turbopajalle o vaikka työkseenki niitä asentelee..:)
     
  9. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Sannoinki viikolla jiiässälle että tillaa tännekki sitä lunta,samalla kun tietokonneella entteriä painelee. :D

    joo sinisiä-enkeleitä tuli vissiin nautittua eilen ihan tolokusti... ;D

    On sillä höylätty jotai 17 000 ja jos nuo kilsat on ajettu semmosella voimalinjalla kun se mulle tullessa oli,niin en ihmettele miksi ketju oli kaikkesa antanu. huh huh! Kone parkui eikä tapahtunu matossa juuri mittään,eli voimalinja ei kuormannu tarpeeksi ja välejä oli lyhennetty aivan mahottomasti...

    Nokat sattu kyllä nappiin,on heriä kampe! ;)
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: DCR tallin turinointia

    Täällähän on tapahtunut vauhdilla, joko on voimalinjan osat tuossa hinnassa mukana? Tuskin tuo kampe muutenkaan hirveitä noilla kilsoilla on maksanut?
     
  11. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    joo pittää tehä välillä jämynä. 8)

    Ei oo voimalinjan palikat tuossa hinnassa mukana,mut seki voipii olla että en osta voimalinjaan mitään... ;) Vanahaa pystyy muuttamaan jos on tarpeeksi tatsia ja mulla on! :D

    Eipä se tuo kelkka kauhian kallis ollu ja varsinki jos kattoo mitä siinä on paikoillaan..

    mm..catin 57 matto,astinlaudat muutettu,hyvät iskarit,ohjaus muutettu,kunnon sarvet,zenonit yms..
     
  12. Pelto Racer

    Pelto Racer Viper 162" MCX270

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ei se välttämättä viel loppu ollu. Kuitenki kannatti vaihtaa ku kone auki.
    Kuvastaki näkee et meinaa jako hypätä ku ei ole kampura T-merkissä, ja venakoppa otettu irti.
    Tosta kun kääntelee kampuraa käyntisuuntaan ni asettuu taas rattaalle.
    Kopassa sellanen laahuri joka painaa sitä ketjuu rattaille. Taaksepäin ei kestä yhtään käännellä koppa auki loikkii heti yli. ;)
     
  13. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ei välttämättä ole ensimmäinen moottori jonka olen yli 10 korjaamovuoden aikana purkanu,tiedän varmasti millo ketju on paska ja millon ei. Tuo kettinki ei istu rattaalle mitenkään ku sitä käsillä venyttää ja yrittää sovittaa hammasrattaalle,paska mikä paska.
     
  14. Pelto Racer

    Pelto Racer Viper 162" MCX270

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ok. Uskotaan. Nopeesti vaan venähtäny, ku vasta pari kierrosta pyörähtäny mjoottori. Oliko 17 000km.
     
  15. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: DCR tallin turinointia

    Humalassa nii kärttysänä...
     
  16. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Joo sitä luokkaa ajettu. Muuten moottori priima kunnossa. 8)

    Humalalioisten kuskina piti olla,alakaa vähemmälläki kiristään. :D
     
  17. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: DCR tallin turinointia

    Jätkä ollu taas hyvällä päällä.


    Vi*un amikset vi**u tiedän mitä teen te ette tiiä mistään mitää älkää tulli neuvomaan mua....


    Noo. Mulla oli vähän rapula ja joutu kuuntelemaan vittuilua. :D
     
  18. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: DCR tallin turinointia

    Eläpä höpötä sielä,jos kyseenalaistetaan nii se pittää oikasta. Neuvoja on kyllä kysytty ja jotaki ideoita on myös toteutettu.

    Tarvisin suuttimia,resistanssi ois 12ohmia ja kokua pitäis olla vähintään 750cc,jos jollaki nurkisa pyörii niin voi tarjoilla!
     
  19. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: DCR tallin turinointia

    Ja jos jollain on 1000cc EV 14 bossilaisia niin voi tarjoilla mulle.
     
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: DCR tallin turinointia

    Hyvältä näyttää.. Jos tuo vain hyvin pelittää, nii saat turbottaa samaten tuon mun Nytron, jos ton verran vaan kustantaa + sun töistä vähän ;)
     

Suosittele tätä sivua