Audin multitronic

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Hemikoo, 6/11/13.

  1. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Riittävän ja liian pitkään.
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Tuliko yllätyksenä että vag korjaamolla käy vain vag konsernin autoja? ;D
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Itselläni oli taannoin Audi (Q7) josta minulla ei ollut pahaa sanottavaa. Toki se ei ollut tuolla automaatilla, mutta noin yleisesti ottaen koska Moto viittasi asiaan myös yleisellä tasolla.

    Tuossa lienee sama ilmiö kuin meillä Rolls-Roycella. Huollon kaverit on aina sitä mieltä että näissä on vain vikoja, minä taasen kun jututan asiakkaita niin he ovat niihin erityäin tyytyväisiä ja vikoja on kuulemma hyvin vähän. Huollon inssit vain painii päivät pitkät niiden kanssa missä on vikoja niin kait se hieman vääristää mielikuvaa.

    Subaru muuten käyttää samaa multitronic-lootaa kuin Audi ;) Tai ainakin sisuskalut tulee samalta pajalta...
     
  4. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Ei, mutta uskotko että kyllä siihen tukivarsi- ja vetoniveljumppaan kyllästyy.

    Mulle on tiiäkkö ihan yks lysti mistä Subarun automaattilaatikon sisukset tulevat, tuo meijän pihassa majaileva kapine kun on manuaaliaskilla.

    Alkakaa nyt vielä kehumaan TSItä ja DSGtä..
     
  5. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    No kun tuli puheeksi niin tuossa pikkuautossa (TTS) on dsg, ei minulla ainakaan ole pahaa sanottavaa siitä. Vähän nopeammin saisi vaihtaa mutta toiminnallisesti ei mitään ongelmaa vaikka kyse on 2008-mallista. Mekatroniikkayksikkö on vaihdettu takuuseen joskus mutta sen jälkeen ongelmattomia kilometrejä joita tosin on vasta 50 tkm.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Ookko ajatellu et jopa autotehtailla on tuotekehitystä olemassa. Se et jos jossain vuosimallissa/tyypissä on menny tukivarsia niin sekö tekkee kaikista kyseisen konsernin vehkeistä paskoja? Suosittelen et ota pää pois perseestä ja avaa silmät niin elämäkin voi olla helpompaa. ;)
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Audin multitronic

    Jos tukivarret ja vetonivelet on suurin murhe, niin ei se pahalta kuullosta.. Tukivarretkin kun vaihtaa kerralla uusiksi, niin saapi aika pitkään huristella ennen seuraavaa kierrosta.
     
  8. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Katsos kun minä en fanita mitään auto-, kelkka-, mönkijä- tahi moottoripyörämerkkiä (tai mitään muutakaan brändiä), niin minulla ei ole pienimpiäkään vaikeuksia sanoa paskaa paskaksi, riippumatta siitä kuinka "muodikas" ja suosittu kapine on kyseessä.

    Minun pääni ei perseeseen ole koskaan eksynyt, mutta sinun pääsi näyttää olevan siellä jo melko syvällä, päätellen jo siitä kuinka hanakasti haluat juuri minun sanomisiini tarkertua ja viedä keskustelun henkilökohtaiselle tasolle.

    Ellet kiihkoltasi huomannut, niin en suinkaan ole ainoa tässä ketjussa multitronickia moittinut.
     
  9. 700polle

    700polle Dragon 600 -06

    Vs: Audin multitronic

    Isoimmat murheet näissä paskoissa on vilkkuvalot kojetaulussa, on kuin joulukuusi kun sille päälle sattuu. Ja toinen nykyään moottoreitten olematon kestävyys. Eihän siinä mitään jos ajetaan takuuaika ja sit vaihdetaan, on varmasti hyviä autoja. Mutta ei VAGin TSIit ja DSGeet kestä yli 200tkm ilman ongelmia ja se on fakta, sori VAGinat ;D
     
  10. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Sinähän kerroit et ne on kaikki paskoja eikä pelkästään toi loota. Ja muutenkin kun näitä juttuja lukee niin sulla on kaikki muu paskaa paitsi kusi ;)
     
  11. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Audin multitronic

    Ai, missä niin sanon?

    Ja kyllä, olen h*lvetin kriittinen siitä mitä kapinetta suostun sanomaan hyväksi. Siihen ei riitä pelkkä logo ja ylistävät mainospuheet.
     
  12. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Audin multitronic

    Totanoin, tuolta wannabe reemiumi Audi voorumilta voi kaikki lukea onko se oikea reemiumi / laadukas auto, pelkkä mielikuva ei tienpäällä riitä.
    Yllättävän paljon on tuossa sanomista näköjään ollut.
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Audin multitronic

    Vioista kirjoitellaan, hyvistä harvemmin mutta omat lapsuutensa tuntuu olevan en ostanut multitroniccia ainakaan vielä, paria ajanut ja hieno loota mutta autot olleet surkeita yksilöitä. Minulla aiemmin voorteja talossa kuten kaikki tietää ovet lahoaa, etupään kolinat, keskuslukitusongelmat. Näiden kanssa tottunut elämään ja todella halpa auto ostaa ja pitää! Sitten kun vielä ostaa ruosteettoman yksilön niin vähällä on päässyt mutta se melu maantienopeuksissa... Kaverin tojon huolto maksoi yhtä paljon kuin meidän kahden voortin fixailut ja katsastukset 2,5vuodelta. Nyt oma peli (ST200) "vaihtuu" V8 pick-up chevyyn. =) Eukon auto saatetaan vaihtaa audiin jos hyvä ja halapa sattuu kohdilleen.
     
  14. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Vs: Audin multitronic

    2.0 tdi 140hp (etuveto, multitronic) A6 audista sen verran kokemusta parin vuoden ajalta (siskon porukoilla), että itse tronicci kyllä toimi (mitä nyt kummallista ulinaa/vihellystä pietti). Muuten auto ei sitten toiminut moottorin osalta lainkaan, olikohan loppujen lopuksi syynä suuttimet tms. Hajotti kuiten hiukkasloukkua ja muita osia nykiessään, huollossa vaihtoivat kaikenlaista, kunnes auto meni vaihtoon... Sain olla aika usiasti tien päältä hakemassa.

    Hiljainen auto ja mukava ajaa, tosin karvalakki ja väärä vetotapa..... ::)
     

Suosittele tätä sivua