Erikoisia ja ihan vaan tavallisia autoja

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä peccis, 1/3/06.

  1. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    ku kerta on jo aihetta moottoripyöristä, ynnä muista vehkeistä ni voishan sellasen laittaa autoistaki! elikkäs, jos on jotain erikoisempaa kulkinetta ni vois tänne laittaa kuvaa(ei välttämättä siitä diiseli carinasta;). myös kelkan kuljetus kalustoa ois mielenkiintosta nähä, jos se nyt ei mikään tavallinen peräkärry ole niinku mulla :D
     
  2. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    perkule ku tuli myytyä meidän "elämysauto" siin oli 3 pyörää joku 70 luvun sohva istumena hondan 5hp kone ja 3vaihdetta eteen ja yks taa mutta pitää napata kuva samalla huomena toisesta härvelistä joka lavossa oottaa että saisin jälki polovia joskus tehtyä ;D
     
  3. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Muutama häkkyrä löytyy minunkin pihasta

    [​IMG]


    Täytyy laittaa kuva kelkkakärrystä kun saan taroitettuun sen, umpikärry, mahtuu 4 kelkkaa.... vetoautona Terrano II
     
  4. RiejuRace

    RiejuRace Ski-Doo Mxz 500

    tämä boss "isi" taitaa olla raha miehii! ainaki kalustosta päätellen ;D
     
  5. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Bossilla vekotinta kerrakseen :D laittasin kyllä iteki jonkulaisen offiprojektin jos ois aikaa laitella :)
    tällähetkellä tyydytään parantelee subaruu.. nyt ~270hp/400nm, mut jos sitä kesäks hiukan lisää.....

    [​IMG]
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    boss millä myllyllä tuo e30 on
     
  7. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Hei boss mitkä vanteet tuossa messerissä on?? merkki+malli jos muistat
     
  8. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    ja onko CLK 320 ?
     
  9. RiejuRace

    RiejuRace Ski-Doo Mxz 500

    nii boss mitäs sä teitkään työkses ;D
     
  10. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    nimenomaa, kattoin just näitä topikkeja nii taitaa boss olla jonkin sortin boss työelämässäki ;D

    rahamiehiä rahamiehiä :)
     
  11. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Mese on 230 kompressori... vanteet on ... jos oikein muistan niin TSW:een.. mallia en muista mutta 19" kuitenkin...
    Joo, olen pomo... itteni pomo! Farmari.... eli heinäkenkä!
    Eli rahamieheksi en kyllä menisi haukkumaan.... vanhoja pelejähän noi on :-[
     
  12. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    pyöriiko Boss tuolla subaru foorumilla ku kerta noinki pirtee impreza GT ollu? :) orkkis turbolla&välijäähyllä mitattu ne 298hp?

    edit: ei mahollista, ni kerro mitä tehtiin ja missä :)
     
  13. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Moi, pyörin kyllä silloin tuolla subbe foorumilla, ST-Motorssin penkissä mitattiin nuo tehot. Autossa on boxi ja suuttimet vaihdettu, putkisto alusta loppuun, ahdot nostettu, suodatin vaihdettu ja dumppi. Ison osan tein itse ja osa oli tehty kun auto tuli mulle. (turboon en koskenut mutta tutkimusten perusteella ei ollut vakio, itse en sille mitään tehnyt)

    :-\
     
  14. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    jos nuo muutokset on tehty ilman hillitöntä ahtopaineen nostoa(lue:sakun) ni ihan mahollista vakio turbolllaki.... mul on nyt orkkis turbolla aika maksimissa(1.3), mut sullahan saatto olla siin joku toinenki puhallin jos et ni tarkkaan kattonu :D
    jos ite meinaa rassaa ni kalliiksi tulee....seuraavan auton ostan valmiiksi rakennetun, siin säästää euroja, mut jää se rakentamisen "hauskuus/tietäminen" pois mut saapahan painaa lärvää ni et tuntuu :D
     
  15. Masai

    Masai Well-Known Member

    [​IMG]


    Hirmu erikoinen  :-*


    [​IMG]

    Rölli, pitkä patrolli josta hävinnyt 45cm johonkin. 37" renkailla ja moottorissa ihan kivasti voimaa ;) Nokalla tojon mekaaninen vinssi....
     
  16. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Mahtaa olla erikoisauto tää meitsin kulkine, montako ruosteetonta ootta nähäny liikenteessä ;D

    [​IMG]
     
  17. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Ny ymmärtää...... Jetta mies hakee hihnan...
     
  18. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Nyt mieki ymmärrän tuon maasto fillarin. Jetassa takana pyöränkuljetusteline "kaiken" varalta ;D
     
  19. Kymiläinen

    Kymiläinen Active Member

    En kyllä millään saa noita kuvia tänne liitettyä ni tällai sit...

    http://kymilainen.photosite.com/Dodge/HPIM0313.html

    About 250hv ja 900nm!
     
  20. Masai

    Masai Well-Known Member

    Hei toihan on vielä peltipeileillä :) Mulla oli jo muovipeilit ja 4ovea :)
     

Suosittele tätä sivua