Koronavirus

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä hanski-58, 13/3/20.

Tagit:
  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    No tuota,

    Esim Joulupukin kattelu on ILMAISTA. Eli Napapiirillä sinne pukille pääsee ihan ja tasan ilmaiseksi. Ei maksa pennin kopekkaa vieläkään. Kuvista saa maksaa jotain jos haluaa. Ei niitä ole pakko ottaa.

    Ja tokihan Lapissa on paljon muutakin majoitusta kuin lasi-iglut. Se vaan tuntuu olevan, että jos ei ole Lapissa yöpyny Iglussa ( josta saa otettua sen shampanja-aamiaiskuvan instaan) ja käyny Winkkarin terassilla, ei ole käyny Lapissa lainkaan.
    Tuossa kattelin Facebokissa linkin kommentoijia ja voi herran jumala... Sitähä mahtaa Lapissa olla paljon muutakin, kuin nämä Iglut. Ja tosiaan, sellasiinki on 2 hlö 120 eur per yö paketteja, joten eikait se mitenkään erikoisen kallista ole. Viimeksi ku olin työhommissa Stadissa, maksoin 120 eur yö.

    Mutta kun tuo on just sitä mitä KAIKKI haluaa. Eli iglut.
    No minä olin pari vuotta sitten Rivieralla. Kyllä minä mieleni pahoitin, kun olisin joka ilta halunnut syödä hummeria ja juoda shampanjaa penthousen terassilla. Vaan ei ne sielä ymmärrä matkailun päälle, ja persaukisten härmäläisten rahat ei kelpaa kun hinnat on pilvissä :D

    Eli ne jotka huutaa, että Lapissa on kallista. Niin käykää ny hyvänen aika ees googlella kattomassa hintoja...
     
    S4ms4, hanski-58, fxjannu ja 2 muut tykkäävät tästä.
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Hyvin sanottu. Tämä tyhjän huutelu pätee niin moneen muuhunkin asiaan..
     
    Huagi tykkää tästä.
  3. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Niinkö:eek::rolleyes: No sinne ens vapailla sitte oikein ajan kans:D
     
    turboapc tykkää tästä.
  4. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Nyt pitäis mainostaa,että kelkkailu on sellainen harrastus missä ei ole vielä yhtään koronatartuntaa. Järvenjäällä kun painattaa menemään kyyryssä pleksin takana neopreeni naamalla sähkövisiiri kiinni niin koronavirus lentää ilmavirran voimasta pilkkijän nokkaan;). Toisin kuin joukkueurheilulajit missä korona leviää kulovalkean tavoin.:eek:
     
    hanski-58 ja Nipademu tykkäävät tästä.
  5. teme-

    teme- Well-Known Member

    Kyllähän sieltä lapista löytyy edullisia ja mukavia lomanvietto paikkoja, mutta kun se nyt vaan pitää olla levi tai joku muu tunnettu paikka joita taas itse kierrän kaukaa osittain hinnoittelun takia ja myös että itse viihdyn paremmin rauhallisemmissa paikoissa. Levillä levin hinnat.
     
  6. havini00

    havini00 Yamaha Sidewinder L-tx 137 , ski-doo tundra -88

    joo saa nähä miten korona kehittyy...itsellä liippas sen verran läheltä, että oltiin työporukalla kaksi viikkoa karanteenissa! Kotona, töissä lukkojen takana ja kelkkareitin raivuussa meni se aika... muutamalla kaverilla duunissa oli se tauti ja onnex ei kerinnyt levitä laajemmalle. toisilla lievempi ja toisilla taas kovempi!! nyt kuitenkin kaikki on palautunut takaisin urilleen, mutta kyseessä on kuitenkin sellainen tauti, että tahallaan ja tarkoituksella ei itseään ja muita kannata taudille altistaa.
     
  7. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Nyt tulee pärjäämään ne jotka osaa muuttaa omaa toimintatapaansa tilanteen mukaan, elikkä olettaisi että tämä sopisi pienemmille toimijoille siellä
    matkailuelinkeinon ja miksei myös muunkin yritystoiminnan piirissä.
    Jokainen tosiaan voi valinnoillaan vaikuttaa tuohon COVID-19 pöpön leviämiseen ja tuo aiempana kirjoitettu kommetti kelkkailun pienistä eduista kannataisi myös nuilla asiasta uutisoivilla tahoilla pitää esillä.
     
  8. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    Jäimpä tänää miettihää yhtä juttua,,,hajin kaverille lumiliukulätyskät levin zeropintista...mistä L Tähkä käijättiin ulos. Kaverilla ei ole koronapassia ni mie latasin sen ja kävelin putiikkiin. No siinä sälli kuvaa qr koodin ja kyselee henkkareita... eli mihin loppupelissä tuo qr code päätyy siinähän käsittääkseni on kaikki tieto minusta. Tietoturvan taso? Qr koodin loppusijoituspaikka jne. Eipä siinä mulla mitään salattavaa oo,,,mutta kuiteski jäin tuota pohtimaan,,,
     
  9. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Syntymä aika ja nimihän siinä näkyy sekä saadut covid rokotukset. Ei muuta..
    Eihän se kuvaa vaan skannaa sillä qr lukijalla...
     

Suosittele tätä sivua