LYNX RAVE RC 600 SDI 2007 ja 2008 erot

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Hymis, 16/1/08.

  1. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Kiikarissa olisi ajamaton 2007 vuosimallin Rave rc Sdi 600. Kertokaapa ammattilaiset, mitä eroa on, muuta kuin väritys, vuosimallien 2007- ja 2008 Lynxillä. Molemmissa on PPS-alusta. ???
     
  2. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Ammattilaiset termillä tippuu 95% foorumin käyttäjistä pois :eek:, mutta jos tämmösten mutuilijoiden heitot kelpaa niin; etutukivarret joiden myötä 35mm pitempi akseliväli, vahvistuksissa eroa, tanko ja katkasijat, kuomut, ajoasento... mitteehän vielä?
     
  3. Veksu

    Veksu RC600 -07

    8) ittellä on moinen peli, oon kokeillu myös tuota vuotta tuoreempaa, tuo uudempihan on käytännössä re ruiskukoneella, ite oon kyllä tykänny reittiajossa tuosta 07:sta, re:ssä tuntuu jerkku loppuvan vähän äkemmin ::) , en sit tiedä onko totuttelu kysymys ??? ja on muuten pikkuruokanen ;D

    1300km on tullu hakattua, ikinä en oo kalustoa säästelly, hyvin on pelannu... ;) , nyt laitatin kokeeksi kaikkiin iskareihin re:n simmit, oon kyllä tykänny.. ei nostele suksia mielestäni niin herkästi..
     
  4. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Joo, kiitoksia tiedoista. Tuli viime viikon perjantaina ostettua 08-mallinen rave 600 SDI. Entinen kelkka oli F6:n katti. Jos eroja voi kertoa, niin on ero kuin yöllä ja päivällä. Todella hyvä ajettava patikossa, eikä selkäkään ole kipeänä yhtään patikkoajon jälkeen. Mukavan pitkä joustomatka PPS-alustassa ja ei ole pintakova. ;)
     

Suosittele tätä sivua