Renegaden kavennus

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Kommein, 4/2/15.

  1. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Tarvis saaha tietoa revin keulan kavennuksista. Olen kuullu että niitä on tehty ja mietin että löytyskään jostain ohjeita ettei tarvi ihan perse eellä puuhun kiikkua. Summitin tukivarsiakin olen koittanu ettiä muttei ole tullu vielä vastaan.
     
  2. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

  3. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

  4. Kimmo_M

    Kimmo_M Member

    Vs: Renegaden kavennus

    Tuolla näytti olevan jotain mittoja http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=120235.0
    Itse kavensin muistaakseni 35mm puoleltaan. Tein jigin, jossa hitsailin läjään vanhoista tukivarsista. Ylätukivarret on helppo tehdä. Alatukivarsien kanssa hieman enemmän työtä, että saa iskarinkiinnikkeen ja alapallon oikeaan kulmaan.
     
  5. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Renegaden kavennus

    Paljonko tulee toimituskuluja jos tilaa tuon 37" kitin reviin? 485$ näyttää olevan hinta. Tuossa lukee että 03-07vm, mutta käy luultavasti myös 08 summittiin kun se on vielä rev mallia.
     
  6. Haikku

    Haikku 850 Sunami

    Vs: Renegaden kavennus

    jos hitsi ja rälläkkä pysyy hyppysissä ni parin tunnin homma kun lyhentää nuo vakiot. itelle lyhensin 4cm puoleltaan, tekee esim pöytään topparit ja merkkaa korvakot ja mitat ja pätkät pois välistä ja viilto toiseen putkeen ja taivuttaa oikeaan leveyteen putken et sopii korvakoihin ja hitsaa kiinni. näkyy pääsevän palkoillekin tuolla hommalla :D
     
  7. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: Renegaden kavennus

    En muista kyllä yhtään kun on jo muutaman vuojen ollu, eikä kuittikaan ole ainakaan helpossa tallessa ja käyhän se -08.

    DooTalkissa ollu mainintaa että ois noita keskirunkoja vai mitä ne on säästyny ku on tukivarsi antanu periksi tällissä.
     

Suosittele tätä sivua