Olikos tähän nyt yksiselitteinen ratkaisu miks muovit häviää etupyörien kohilta. Vaikka jäähdyttstä on.....kulkee etupukilla eli liian jämy jousi...
Bavo istuksii kaffeella,,heh
Tuleeko näitä juutuupista tai televitsioonista tällä kaudella,,,mitään tietoa enskojen sprinttien lähetyksistä kellään,,,,,,,,,,
Jokos neet on sivakoitten pohjista kesän pölyt pyyhitty ja lumipuvut kaiveltu esille. Ihe meinottelin jonkin verran hiihellä jos ei aivan tolkun...
Punahuulisotkaa sekä punakynsikoppeloa etittiin mutta vain pieni tyttöterppa jäip reppuun- Arkana oli ja kaukaa hyppi lentoon isot linnut....
Ny tuli kesä mulle. Rojut kärriin ja sulamisvesien matkassa etelään ja kakspyörästä laittelemhan ajokuntoon. Jatkakaa sohjosa tolskaamista kekkä...
Ei o maksupalvelu niinku iltalehessä kaikki
Voivoi mitä lapin kansa kirjoittaa levin tapahtumista,,,,,
Oli jotenkin pakottava tarve kirjottaa tänne. Ihmeellistä ja jopa huvittavaa toimintaa. Tilasin halpis tunnelilaukun 17:03-2023 koska etellinen...
UPEETA TOIMINTAA..lainaus savonsanomista [ATTACH]
Onks Bavo ollu reissussa ku bachoa löytyy jänkkhältä;)
Oon meleko varma jotta kun ns vetomiesporukka näkee että joku tulee vastaan ni kypärän sisällä tapahtuu seuraavaa. NAKS ja ajatus päässä: ny mä...
Enää ei riitä taimikot ja jänkkhät kairattavaksi noille vuoripora maureille. Nyt on levillä survottu menemhän golf kentällä,,no eipä taimet...
Erottele nimet pilkuilla.