Deecee's Recent Activity

1. Deecee vastasi aiheeseen LYNX vihdoin Pohjois-Amerikkaan.

Kyl noita on lähetetty iso määrä. Kauppiailla on demoi jo ajossa tai ainakin menos ajoon. Sekä dokkerii että Ravee.

23/2/21 klo 19:32
  2. Deecee vastasi aiheeseen ARCTIC CAT 2022.

Onkos Arctic Catil minkä verran toimintaa suomes? Olen seurannut, että he näkyy kauppaavan enimmäkseen tuota Blastia. Mutta onkoha...

23/2/21 klo 18:52
  3. Deecee vastasi aiheeseen LYNX vihdoin Pohjois-Amerikkaan.

Minä oon kyl sitä mieltä, että tässä on nyt asian ydin. Olispa makia, jos saatais tääl foorumilla aikaan henki, et koitetaan...

23/2/21 klo 09:33
  4. Deecee vastasi aiheeseen Ruotsin puolelle kelkkailemaan.

Ja tämähän on nyt sellai homma, että jos Ruotsiin mielii, se on vaan pakko olla tuo testi käytynnä. Muutoin ei rajast yli pääse.

23/2/21 klo 08:40
  5. Deecee tykkäsi käyttäjän jaskap viestistä ketjussa Kelkkalehti 1/21.

No nyt oli tuhti lukupaketti koko rahan edestä. Omaa mieltä lämmitti pitkä Lynx GLS juttu ( jota en ole toki vielä kokonaan lukenut,...

23/2/21 klo 08:19
  6. Deecee vastasi aiheeseen Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset.

Kaverit tos vinkkas tuost öljytestistä. Kovasti se on aiheuttanut ainakin äänihymyjä. Tuo testeri mahtaa olla ihan hyvä vehje, vaikka...

21/2/21 klo 20:53
  7. Deecee vastasi aiheeseen SKI-DOO 2022.

On kyl hieno keksintö toi sähköjousitus. Täs kun on alkanut miettii reittikelkkaa, niin tuo on kyl itsellä ihan kärjessä. Mitehä tosiaan...

20/2/21 klo 10:01
  8. Deecee vastasi aiheeseen LYNX vihdoin Pohjois-Amerikkaan.

Ai meinoot, että on niinkin velho tämä Ross, että pitäis osata antoo puolen päivän ajon perusteella viiltävä syväanalyysi :D Ja kehuahan...

20/2/21 klo 10:00