Kyl noita on lähetetty iso määrä. Kauppiailla on demoi jo ajossa tai ainakin menos ajoon. Sekä dokkerii että Ravee.
Onkos Arctic Catil minkä verran toimintaa suomes? Olen seurannut, että he näkyy kauppaavan enimmäkseen tuota Blastia. Mutta onkoha niille ottajia?...
Minä oon kyl sitä mieltä, että tässä on nyt asian ydin. Olispa makia, jos saatais tääl foorumilla aikaan henki, et koitetaan ylikehumatta kertoo...
Ja tämähän on nyt sellai homma, että jos Ruotsiin mielii, se on vaan pakko olla tuo testi käytynnä. Muutoin ei rajast yli pääse.
Kaverit tos vinkkas tuost öljytestistä. Kovasti se on aiheuttanut ainakin äänihymyjä. Tuo testeri mahtaa olla ihan hyvä vehje, vaikka vaseliinin...
On kyl hieno keksintö toi sähköjousitus. Täs kun on alkanut miettii reittikelkkaa, niin tuo on kyl itsellä ihan kärjessä. Mitehä tosiaan tuo uus...
Ai meinoot, että on niinkin velho tämä Ross, että pitäis osata antoo puolen päivän ajon perusteella viiltävä syväanalyysi :D Ja kehuahan ei saa,...
Miul on 2020 Dokkeri. Ihan pienillä muutoksil, voimalinja on jo pirun makee. Kaverilla on nyt toi uudempi Dokkeri. Voimalinja pelaa kyllä todella...
Eikös tollai 900 ACE 59 Ranger ole jo mallistos. Sen nimi on Commander 900 ACE?
Jossain törmäsin videoon, jossa Yamahan inssi tarinoi moottoreist. Häneltä kysyttiin miksi Yamaha ei tee omaa kaksitahtista moottorii. Kuulemma...
Kävin kahteleen nuita Jammui. Onhan se yksimukinen ihan jännän näköinen vehje. Mut on se kyllä auttamatta liian kallis. Sellaist Trasporteria...
Meil olt porukas yks 2019 Alpha. Eipä se ollut sen ihmeempi reitil, kun moni muukan pitkämattoinen. Eihän se tietenkään mikään Lynx oo, mut kyl...
Ohhoh, Onmpa hienoo että tämmösii tulee. Olen reittihommii käynyt joskus ajaan Sallassa. On hienoa maastoa ja muutenki mukava paikka....
Mul oli muuten tollai 19 mallikin. Kannattaa investoida 2020-> mallin suksen kumet siihen. Vaikuttaa ajettavuuteen huimasti.
Jos haluut helposti parantaa tota sun kelkkaas, niin investoi tän 2021 mallin voimalinja. Meil tuli kaverin 2020 malliin se, ja onhan eroa. Siihen...
Erottele nimet pilkuilla.