Haluaisin nostaa rangerista max. kierroslukua. Tuolla toisessa ketjussa oli että viilata painoa pois rampin takanurkasta ja vaihtaa kytkimen jousi...
Ihan pelkkiä asiakkaita tässä ollaan. Huollon hinta on kyllä minustakin aika suolanen.
Jeps. Kaveri mulla otti vähän tuosta huollon hinnasta nokkiinsa. Suoritti itse kaikki huollot ja sanoi mitä siihen on tehnyt kun vei huoltoon ja...
No ainakin täälläpäin oleva liike antoi. Miksi öljynvaihto olisi esimerkiksi neuvottu omistajan käsikirjassa jos sitä ei itse saisi suorittaa? Tai...
Jep. Kaikki kallistuu. Minulla taisi eka huolto olla 200e pintaan ja joka vuosi hinta nousi ~60e. Tolla voi vähän säästää jos itse tosiaan viitsii...
Öljythän voi vaihtaa itsekin jokapaikkaan ja tehdä muitakin huoltojuttuja. Käyttää liikkeessä töpselin nokassa ja saa halvan leiman vihkoon.
Minulla on tuo St2 ja linear elite 6 molemmat käytössä ja tuo on paljon enemmän spottimaisempi entä elite6 mitä tullut katsottua pimeällä kun...
En nyt oo ihan 100 varma mutta jos tuo helixi tuossa liikkuu alas päin niin tutki ton "akselin pää". Todennököisesti se vähän pullottaa tms lysyä....
Niinno tuota tuo sivusto ehdotti reitiksi sinne. Oos se jollain tapaa parempi se toinen reitti? Kaveri tuumas että miten joen ylität mutta jos se...
Meillä lähtisi ajoporukka tuosta napapiirin Shelliltä ensiviikon alussa reissuun ja mietin jos ajaisin täältä Kemistä Ranuan kautta Rovaniemelle....
Mulla ne on pystyssä niin että johto lähtee alaspäin. Oletko kokeillut suunnata valoja? Siitä hansikaslokerosta olevasta ruuvista.
Pari pykälää isompi alaratas. Eli 51 --> 53 vakio ketjulla. Jos tuota nyt oikein vinguttaa optimaalisissa olosuhteissa niin keräähän se vauhtia...
Minä laitoin kapean keulan käppyrä varsilla tohon omaan 49 rangeriin ja vuotsolaiset jokka levittää sisäänpäin. Nyt keula kantaa hangessa ja ompa...
Mietin itsekin kyseisen kelkan hankintaa mutta niukasti on kokemuksia vielä tullut. Tuo oma rangeri alkaa olemaan "valmis" omaan käteen....
Ei oo enää Motocafella lyntsin ja skidoon räjäytyskuvia. Kelle meni tänä vuonna ja miksi sitä tuolleen nakellaan eestaas?
Erottele nimet pilkuilla.