Näin se taitaa olla. Hieman ristiriitaisesti kirjoitettu kun hailaiteissa puhutaan 109 keulasta, mutta sitten teknisessä erittelyssä vain...
Moro Kuru Kihniö Virrat Mänttä Tampere Jäsenyys kannattaa ottaa sen mukaan missä ajaa. Joka alueella on usein sekä poolin reittiä, että...
Jaa no olipa se ny hyvä että tämäkin homma selvis :D
Onnea sulle :D Ei oo tarvinnu itelle vaihdella remmejä sitten 2018 vuosimallin jälkeen
Uutiskynnys ylittyi tuosta Ruoveden sulassa ajosta. Allekirjoittaneeltakin pyydettiin "asiantuntijalausuntoja" kelkkailusta yleisesti....
Huhhuh! Hyvä niin! En eilen löytänyt noita tuotekortteja ja hailaiteissa luki vaan, että uutuutena 109 leveä keula. Pelkkään reittikäyttöön toki...
Bäkkäriin reittimallin leveä keula? :( Kuvissa näyttää kyllä sittenkin metriseltä keulalta. Toivotaan, että ne pitäisi paikkansa ja teknisiin...
Ootteko laittanut ilmanvaihtoja noihin 4P kärryihin? Entä miten valot pelaa? Itellä 2v vanha kärry niin koukkuun laitettaessa pelaa minuutin-pari...
No sitten kun tulet niin ilmoittele tänne ajankohta niin kyllä me katsomaan tullaan!
Laita tänne viestiä kun tulet tuohon ajamaan niin tullaan katselemaan :D
Joo kannattaa - kesällä! Hieman outo suhtautuminen asioihin täällä, jos yritetään ihmisiä varoittaa hengenvaarallisesta paikasta, niin kovasti...
Itse saattaisin tässä tilanteessa kuitenkin valita sen siltaa pitkin ajamisen tai kiertotien. Liitteessä kuva kohteesta. 8 pelastuslaitoksen...
Ja mä kun oon kuvitellu, että sä oisit aikuinen ihminen?
Jaa kukapa se oli sunnuntaina täräyttäny kelkalla Ruovedellä Kautun sillan alitse?
Erottele nimet pilkuilla.