Nipademu's Recent Activity

  1. Nipademu tykkäsi käyttäjän vaari55 viestistä ketjussa SUOMUSSALMEN MAANMAINIOT URAT.

    Viikonloppuna tuli kurvailtua ylävesillä ja sunnuntaina ajelin Mehtäkylän kaupalla. Kilometrejä tuli noin 300.

    30/11/20 klo 20:56
  2. Nipademu vastasi aiheeseen Ukkohalla-Paljakka.

    Ylläpito huomio! Noista hymiöistä puuttuu hatunnosto, jonka vois aina laittaa noihin Vaarin kilometreihin... Ei voi kuin kunnioittaa.

    30/11/20 klo 20:55
  3. Nipademu tykkäsi käyttäjän minägur viestistä ketjussa Ukkohalla-Paljakka.

    Veikkaan, että suht ajettavaa mikäli haluaa vetää leveiden rapaojien yli vauhdilla.

    30/11/20 klo 17:32
  4. Nipademu vastasi aiheeseen Ukkohalla-Paljakka.

    Tuo olisikin iloinen uutinen jos uusi johto on enemmän kelkkailumyönteinen. :)

    29/11/20 klo 15:39
  5. Nipademu vastasi aiheeseen Nuoriso 15v. ja kelkkailu.

    Meillä tänään kauden ensimmäiset ajot. Juniorit 4v ja 6v harjoitteli V1000 Grandin Touringilla. Aika raakahan se pienille on, joten...

    28/11/20 klo 14:05
  6. Nipademu tykkäsi käyttäjän FFoxi viestistä ketjussa SÄÄ ja mää.Talven odotukseen liittyvä joutava horina ja tärkeät lumitiedotukset.

    Taisi vihdoin loppua talven odottelu, jospa se tästä lähtee kausi rullaamaan...[ATTACH] Rollossa ei paljon vielä lunta ole vaikka oli jo...

    IMG_20201128_123606_879_copy_4000x3000.jpg 28/11/20 klo 13:32
  7. Nipademu vastasi aiheeseen Ukkohalla-Paljakka.

    :eek: herrajumala, siellähän ne jo polkee reittejä...

    27/11/20 klo 20:30
  8. Nipademu tykkäsi käyttäjän janzka viestistä ketjussa Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014.

    On taas reitit hienossa hoidossa Rukalla:cool: Suomen ekat lanatut reitit tänä talvena. Kävin 50km lenkin nakkaamas. Kuntivaaraa päin...

    IMG_20201127_144332.jpg IMG_20201127_152233.jpg 27/11/20 klo 18:15
  9. Nipademu vastasi aiheeseen Ukkohalla-Paljakka.

    Ei siinä ihan jokaisen tarvitsekaan, mutta ei aleta tästä vääntämään. Asiasta on muutamia kokemuksia tästä lähialueelta, kun harrastajat...

    27/11/20 klo 18:14
  10. Nipademu vastasi aiheeseen Lanaus ja kaikki muu reitin tasoitukseen ja tekoon liittyvä!.

    Kelkkamalli 13" kumeilla ja mönkkärimalli 18" kumeilla :D

    27/11/20 klo 11:18
  11. Nipademu tykkäsi käyttäjän Hemikoo viestistä ketjussa Lanaus ja kaikki muu reitin tasoitukseen ja tekoon liittyvä!.

    Hitto kun ei oo enää kuvaa millaista jälkeä tuli mutta löysin vanhan kuvan mönkkärimallista. [ATTACH]

    IMG-20181209-WA0002.jpg 27/11/20 klo 11:17
  12. Nipademu tykkäsi käyttäjän Hemikoo viestistä ketjussa Lanaus ja kaikki muu reitin tasoitukseen ja tekoon liittyvä!.

    Neljä neliömuotoon ja kolmion mallinen vetoaisa, pultillä läpi ensimmäisiin noin puolivälistä kuvioa ja näyttää tulevan hyvä jälki mitä...

    26/11/20 klo 21:13