en tarkkaa hintaa enää männille ja laakereille muista tulivat osana isompaa tilausta ja ne on ollut jo varastossa hetken, mutta tarvikkeelta ne...
no niin kanssa kissailijat. moottorit kasassa ja tuntuisi että molemmat kelkoista tuli kuntoon, toivotaan että kerkeää vielä koeajella enemmän...
ne on kyllä homosti siellä tosiaankin, jonkun ruottalaisen facebook videon löysin kameralla kuvaamisesta ja kelkassa ainakin videon perusteella...
pitääpä tutkia männät mulla ne onkin tossa laatikossa. tätä jo vähä ajattelinkin että varmaan on päivitetty mäntää kaikessa hiljaisuudessa.
kirjoitellaanpas tännekkin elikkäs pari kappaletta tuommosia 2019 mallin alpakoita ollu ajossa uudesta asti ja turruutettu molemmilla ~4tkm....
pari vuotta sitten täydellinen vetari maksoi pyörineen 320e nyt sama vastaava vetari maksaa 540e ruotsissa tuskin sen halvempi se suomessakaan on...
täydellinen vetari tais olla ~400€ mutta tosiaan jos löytää vetopyörät käytettynä niin nehän passaa väärinpäin akselille ja homma toimii niinku...
jaa vissiin ei sitten kannata edes itselle harkita adaptin paikalleen laittoa jos kolmanneksen kestää. Mulla -18hc söi kytkimen 1700km kohdalla ja...
Varmahan voi olla että sitä se ei estä KYTKIMEN RÄJÄHDYSTÄ mutta, tällä saadaan varmasti pestyä vastuu ihmisiin kohdistuvista iskuista. Itse...
jos vaan työt antaa myöten niin pitäähän se pistäytyä.
Kysäseppä tuolta https://www.discoveringfinland.com/fi/destination/kuikan-kaemppae/ Käsittääkseni sattuu vielä kelkkareitistön läheisyyteen
En heleketti vaan jaksa ymmärtää vuodesta 2015-> n~140 ajopäivää on ruotsinmaalla tullut ajeltua. Kertaakaan tuona aikana ei ole ajettu hakkuu...
Jäädäämpä odottelemaan hintoja, siihen asti painellaan vanhalla ylikylä palvelijalla.;)
Tuossahan taitaisi myyntipalstalla olla http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?threads/ac-ascender-korkea-tuulilasi.147784/
Tuli tuommoinen matto päivitys tehtyä alpakkaan eli entinen 3" matto päivittyi 2.6" jäädään mielenkiinnolla odottamaan menikö syteen vai...
Erottele nimet pilkuilla.