Hohoi‼️ Onko Kaavin ja Juankosken alueiden jo 10 vuotta työnalla olleen virallisen kelkkareitistön tietäjiä, mitä tälle kuuluu tänäpäivänä?
Mulla on reittiajoa pääsääntöisesti ja aina sport asennossa tuo ajotila. Kulutus on noin 18,5l/100km nyt kulutusmittarin mukaan ja se pitää aika...
En osaa sanoa, mutta olisiko vielä aikaa pelastaa tuo reitin tai uran pohja, jos siihen tekisi vankan aidan, eikä mitään lippusiimaa, josta...
tänään Sunnuntaina 22.1. Oli reittiä pohjusteltu ja tienylityksiä tasattu, ehkä jo ensivkon lopuksi avaavat Kuikka Koposen kiemurat.
Ei ainakaan perjantaina 20.1. Ollut tien ylitysten kohdalla ajettu, koska jää tilanne on todella huono.
Jäät ovat vielä arveluttavia, mutta muuten on lunta kelkkailuun.
Ajelin maanantaina Tuusniemeltä Riistavedelle Melaveden rantaan, mutta rantaa pidemmälle en mennyt. Ajellessa Riistavettä kohden Lauka-ahosta tuli...
Reitin pohjausta on aloitettu ja jyräystä tehty. Lunta on vuoden aikaan nähden normisti, eli 25-30cm verran ja viime viikon plussa kelit teki...
Morjensta. Minulla on ollut Ski-Doo Renegade ace 900 Turbo -vm 2019, jonka lastutin Maptunersin 200hv kelkaksi. Nyt minulla on Lynx XTerrarain ace...
Hyvä valinta! Ajettu jo viimetalvi vastaavalla kelkalla ja pelkkää hymyä ja positiivista sanottavaa, jopa alusta on heti-valmis yli...
Ainakin yhden Laser led pitkän verran ongelmitta.
[ATTACH] Xterrainiin tilasin tuollaisen Lazer telineen Torniosta ja oikein hyvä valaisin paikka siinä mielessä, että valo tulee vähän...
Ihan ok tuo releellinen johtosarja, mutta ei se sitä vaadi. Sähkön voi ryöstää suoraan pitkien piuhalta, jolla tavalla se on periaatteessa tehty...
Aha, no mä en tarvitse sellaista ”dess-lukkoa” vaan toimivan elektronisen ajonestojärjestelmän, joka kelkkaan kuuluu.
Siis täh!? Eli minun tulee mennä itse vaatimaan DESS avaimen asentamista kelkkaan, josta se on valmistajan toimesta jätetty pois ja vaikka kesällä...
Erottele nimet pilkuilla.