Tekaisin touring muokkauksen iron-dogiin… toimii yllättävän hyvin myös tässä käytössä. [ATTACH]
Samaa mieltä - näin puhokella mökkeilevänä etenkin olisi oikein hyvä. Meiltäkin pari kelkaa helposti tuolle käyttäjäksi :) Ja puhoksen kaupalla...
On kyllä ollut maukas kausi palailla lajiin. ~2000km turrattuna ja parhaat kelit vasta edessä. [ATTACH]
10v taukoa lajista parin onnettomuuden jälkeen, nyt 500km turrattuna tälle talvea ja kyllähän tämä tuntuu taas omalle lajille! Muuan vuokraus...
no tämä selittää, mun kypärä on AMOQ. Mutta ompa tuo mönkkärin kans ollut ihan 6/5. Kokeillaan nyt lämmitettävien lasien kans kelkkahommia seuraavaksi
tuo näyttää kyllä hyvälle tarkoitukseensa
Ei ollut kyllä - vähän tiellä kyllä tuo piuha kovemmassa liikkeessä kuitenkin niin tilasin jo lämmitettävät lasit ja uuden kypärän ;) ajattelin...
Ne oli sun jäljet sitten mitä turrailtiin vävykokelaan kans. Kyllä ne jäljet osu reitille aikasta hyvin. Lähes lossille puhokselta aikalailla...
kypärän mukana tulleilla (molemmat piuhat) sitä olen myös kokeillut. Sillä ajattelin ois enemmän niinkuin kypärän ”ominaisuus” Voihan tuo olla...
RCA virransyöttö visiirissä ei tahdo pysyä kiinni. Kypäränä pappamallin AMOQ. Kuvassa näkyy vierekkäin sekä tuo kypärän että BRP eLinq liitin....
puhokselta Iijoen ylitystä kohden yksi jälki kulki niin oli navigoinnit joku tehnyt valmiiksi. Lunta sais olla enemmän mutta ihan ajokelpoista...
pätkä mxz ja 137 renegade matkassa joten pohjien kolisteluksi menee jos ei muut ole ajaneet jälkiä ;)
Tarkoitus nyt vklp käydä puhokselta katsomassa tätä reittiä sekä Puolangan, että syötteen suuntaan jospa sieltä jotain suuntimaa löytyy,
Juurikin puhokselta itse tarkoitus liikkua. Kyllä siellä kauppa edelleen päivittäin on auki - yleensä bensaa saatavilla. Toki pari kertaa...
Erottele nimet pilkuilla.