Mun mielestä ei... Mulla on kyllä yks uusi tummanvihree XLV/SS440 kuomu ja oon miettyny että mihinkähän malliin semmonen väri kuuluu kun en...
Ilmottautuneiden listaa päivitetty!
Tässäpä 13.02. mennessä ilmottautuneet, vielä mahtuu mukaan! 70-LUKU Asko Karppinen Ski-Doo Blizzard 7500 -79 nro15 Jaakko Yrttiaho Yamaha STX...
Kyllä, ja lisäksi hommattava kelkka millä pääset viivalle...
24.02. näköjään unohtu tuosta ekasta postauksesta. Tuu Hannu ajamaan.
Haloo! Wanhojen moottorikelkkojen snowcross näytösajo Kajaanin Kivimäessä, Santamäen crossiradalla LA 24.02.2018 Leikkimielistä kisailua...
Eipä ole vielä kovin syvällisiä kokemuksia, 910km tuli mittariin talven aikana. Ajossa ja vauhdissa ihan OK tuntunen alusta, mutta semmonen...
Halojata! Kajaanin Kivimäessä, Santamäen crossiradalla ajetaan Wanhojen kelkkojen yhteiset Snowcross harjoitukset 18.3 Lauantaina. Luokat menee...
Sen verran pitää nyt pussihousuna huudella että elä nyt vaan mene muokkaamaan tuota miksikään härpäkkeeksi vaan entisöi alkuperäiseksi. Kyseessä...
Vs: Wildcat 650 MÄNTÄ! Kyllä vaan passaa jos ne siis on 650:sen 78mm männät, laita vaikka YV jos ne löytyy.
Huomenta! Onko kellään jääny nurkkiin 650 Wildcatin mäntää? Tarttisin hiukan mittoja erääseen projektiin: Puristuskorkeus, kokonaiskorkeus ja...
Erottele nimet pilkuilla.