Entäs jos se keula on vaa vakiona niin lötkö että ulkokurvin suksi sortaa alle ja tulee se ikävä pilkkiminen? Näin itellä ollu usiammassa ja...
Paras yleismallin suksi reittikelkkaan mielestäni
Eli noin 33600 huoletonta kilometriä vielä edessä sen puolesta tulpat vaan vaihtelee 10.000km välein
-22 endurossa vielä ensiasennus remmi paikallaan,ajettu nyt 6400km.tuntuu kulut vaan paranevan koko ajan.
Tuossa endurossa on jotain hassua,ite ajelin sillä ihan reittipenailua ja tuntui että aina mutkaan tullessa kun alkaa jarrutus niin jostain kuuluu...
Liekköhän tullee kelkan matkassa tuo? Minä aattelin ku näin että sitä on halunnu joku hieroa koeajoihin vähän tarkemminnuitahan on ollu myynnissä.
Minä en mittää mistää tiiä mutta tuo puoli kiekkaa auki on ok,hitaan laittasin 6auki ja paluuta saattasin jopa avata naksun kaks.
No siinähän joutuu kai pellon luvatta ylittämään,heti ku joelta nousee linjalle..näin oon ymmärtänyt?saattaa tietenki olla ehkä että joskus olen...
Viitisen tonnia ajelin omalla,yhtään remmiä ei vienyt ihme kyllä vaikka huuatettuin välillä aika paksuissakin lumissa,keulaan 24nm jouset ja...
Mites tuo uusi reitinpätkä josta laitettu kuvia,mistä sille pääsee ja onko vain pisto vai ihan läpiajettava pätkä jonnekkin?eli saadaanko...
Vähän ennen 3000km hylkäsi ekat laput ja olen tosi rauhallinen ja mattoa säästävä kuski.
Pyöräilijä tuo rahaa pitäjään yhtä paljon ku hiihtäjäkin, sporttihomot lipittää mökillä dexalia ja myslipatukkaa, kun taas kelekkamies ostaa...
Timanttista jyystöä oijärveltä ranuan rajalle asti! Saa tuupata kypärä hymyä täynnä vastapattiin. Siitä loppumatka ranualle toinen käsi polvella...
Nooh jos on ysärillä tai 2000luvun alkupuolella raskinu juottaa bensaa nuille +30litraa satkulle hotkiville vehkeille niin eikai tässä kulurakenne...
Pakko kompata ileä, itellä ollut kans nyt reipas 1000km kelkka ajossa tt servicen hieromilla simmeillä ja tuo ripulikiikku vakio keula pelaa nyt...
Erottele nimet pilkuilla.