Tuommonen -90 Arctic Cat Super Jagin variaattori. Pari kysymystä: Millä nimellä tuosta löytyy tietoa? Toisin sanoen, mihin olen etsimässä...
Tarjotkaa sopivia - myös hinnaltaan - osasia vuosimallin 1990 Arctic Cat Super Jagiin. Ihan tarkkaan en vielä tiiä, mitä tarvin, mutta tässä nyt...
1990 Super Jag [ATTACH]
Vs: SACHS 290 PURKU HUOLTO JA (TOIVOTTAVASTI) KASAUS Niin eikös se uritus ole ihan vain jäähdytystä varten? Mulla on käytössä Carlisle ja hyvin...
Vs: SACHS 290 PURKU HUOLTO JA (TOIVOTTAVASTI) KASAUS Tässäkin okkelissa näkyy olevan kakkosvari akselinsa laakereitten välissä eli väkisinkin...
Vs: Sähkömoottorikelkka Onko sitä missään kerrottu, paljonko se tuon eSledin toimintamatka sitten on? Ja minkälaisessa ajossa?
Vs: Sähkömoottorikelkka...
Vs: Lynx 3900/250/360/forest fox /Sivulla 1 Syncron laakerointi Mitkähän olis mitat variaattorin linjaukseen -90 3900 syncroon? Löytyykö näistä:...
Vs: Cain’s Quest 2017 Mitenkäs nuo loput tiimit nyt tuolta viimiseltä rastilta vapautetaan?
Vs: Aloittelija kysyy... Kaverin 377 Rotaxi porautettu ylikokoon ja asennettiin tarvikemännät, joita kauppias kovasti kehui (joku Sno-alkuinen)....
Vs: Sattuikohan juhaa leukaan? Tiedä missä ajat... Firefoxin Ghostery-lisäosa ainaki näkyy estävän tuon. Jos on jotain mainostenesto tms....
Vs: Ockelbo 300: kunnostus Kaipa sen putken sinne tankin paikallekin voi viedä. Mulla ei ole kokemusta, kuin tuosta mikä on paikallaan, enkä tiiä...
Vs: Ockelbo 300: kunnostus No niin, yritin vähän mittailla. Nämä ei sitten välttämättä ole absoluuttisia totuuksia ja ainakin noilla minun...
Erottele nimet pilkuilla.